Honda e je zaručeně jeden z nejzajímavějších elektromobilů co se týče vzhledu. Jelikož Honda oficiálně zavrhla možnost uvedení oblíbené sportovní verze Type R, milovníci tuningových a rychlých vozů se tak musí spolehnout pouze na úpravce. A jeden z nich představil svoji originální verzi.
Společnost Inovative Composites, která je pod tímto dílem podepsaná, si s Hondou e pohrála dokonale. Vůz dostal i upravenou karoserii s rozšířenými blatníky. Jeho styl je pojatý jako pocta Maxi Verstappenovi, jezdci ze stáje Red Bull a jeho prvním vyhraným šampionátem ve Formuli 1. A jaký vůz by měl takovou zprávu vyslat než model od dodavatele motoru, Honda.
Kromě širších blatníků dostal elektromobil i šestipaprsková hliníková kola, upravený přední nárazník s centrálním sáním, difuzorem a aerodynamickými křidélky po stranách. Zadní nárazník je vykrojený a díky minimálnímu přesahu nápravy odhaluje i část zadních kol.
Čtěte také: Honda e prošla losím testem, výsledek nepřekvapil
Spoiler na zadních dveřích nejspíše dojezdu nepřidá, ale efektní prvek to je a přítlak také určitě zvýší. Vůz je zbarven do typických barev Red Bullu a doplňují ji loga sponzorů stáje Red Bull ve Formuli 1.
Úpravce nijak neměnil technickou stránku vozu. Výkonově se tedy mezi sportovní vozy příliš nezařadí. Nejvyšší výbava Hondy e vlastní motor o výkonu 113 kW a 315 Nm. Z nuly na sto zrychlí kolem 8 sekund. Baterie o kapacitě 35,5 kWh nabízí dojezd okolo 220 km; při sportovní jízdě bude dobré plánovat trasu okolo nabíjecích stanic. Na běžnou jízdu po městě a blízkém okolí to bude zajisté stačit.
Jak Inovative Composites informovalo, nejedná se pouze o jediný kus. Hondu e chtějí v tomto provedení vyrábět v limitované edici. To je dobrá zpráva, protože takový malý “hot-hatch” bychom na silnicích viděli rádi. Cena zatím nebyla zveřejněná.
Honda e je zaručeně jeden z nejzajímavějších elektromobilů co se týče vzhledu. Jelikož Honda oficiálně zavrhla možnost uvedení oblíbené sportovní verze Type R, milovníci tuningových a rychlých vozů se tak musí spolehnout pouze na úpravce. A jeden z nich představil svoji originální verzi.
Společnost Inovative Composites, která je pod tímto dílem podepsaná, si s Hondou e pohrála dokonale. Vůz dostal i upravenou karoserii s rozšířenými blatníky. Jeho styl je pojatý jako pocta Maxi Verstappenovi, jezdci ze stáje Red Bull a jeho prvním vyhraným šampionátem ve Formuli 1. A jaký vůz by měl takovou zprávu vyslat než model od dodavatele motoru, Honda.
Kromě širších blatníků dostal elektromobil i šestipaprsková hliníková kola, upravený přední nárazník s centrálním sáním, difuzorem a aerodynamickými křidélky po stranách. Zadní nárazník je vykrojený a díky minimálnímu přesahu nápravy odhaluje i část zadních kol.
Čtěte také: Honda e prošla losím testem, výsledek nepřekvapil
Spoiler na zadních dveřích nejspíše dojezdu nepřidá, ale efektní prvek to je a přítlak také určitě zvýší. Vůz je zbarven do typických barev Red Bullu a doplňují ji loga sponzorů stáje Red Bull ve Formuli 1.
Úpravce nijak neměnil technickou stránku vozu. Výkonově se tedy mezi sportovní vozy příliš nezařadí. Nejvyšší výbava Hondy e vlastní motor o výkonu 113 kW a 315 Nm. Z nuly na sto zrychlí kolem 8 sekund. Baterie o kapacitě 35,5 kWh nabízí dojezd okolo 220 km; při sportovní jízdě bude dobré plánovat trasu okolo nabíjecích stanic. Na běžnou jízdu po městě a blízkém okolí to bude zajisté stačit.
Jak Inovative Composites informovalo, nejedná se pouze o jediný kus. Hondu e chtějí v tomto provedení vyrábět v limitované edici. To je dobrá zpráva, protože takový malý “hot-hatch” bychom na silnicích viděli rádi. Cena zatím nebyla zveřejněná.