Fiat e-Doblò se odlišuje od ostatních modelů přední maskou chladiče s chromovanými akcenty a nápisem Fiat. Zbytek přední části je vypůjčen od Citroënu Berlingo, včetně předních světlometů a nelakovaného plastového předního nárazníku. Zbylá část karoserie je identická se sourozenci, s výjimkou nápisu Fiat a e-Doblò na víku zavazadlového prostoru, nového odstínu Mediterraneo Blue a 16palcových litých kol.
Vše se opakuje také uvnitř interiéru, kde je znak Fiatu na volantu jediným způsobem jak poznat, že neřídíte Berlingo. MPV se dodává s digitálním přístrojovým štítem a 8palcovým dotykovým displejem infotainmentu. Do výbavy na přání patří head-up displej a 5palcové digitální zpětné zrcátko.
Volitelná verze Magic Top přináší do interiéru víc světla společně s dalšími úložnými prostory pro osobní věci. Bezpečnostní výbava může obsahovat až 17 asistenčních systémů, které mohou být přítomny i u varianty LCV (light commercial vehicle — lehký užitkový vůz, pozn. redakce). Výbava zahrnuje také systém Grip Control pro zajištění lepší trakce na kluzkém povrchu.
Čtěte také: Fiat se chystá zaříznout prodej spalováků, brzy bude značka plně elektrická
Doblò van je identický s cestovní verzí, ale boční okna byla nahrazena panely a automobilu chybí ozdobná kola. Na rozdíl od MPV, který se dodává pouze v pětimístné karoserii s krátkým rozvorem, je nákladní verze k dispozici také ve formátu s dlouhým rozvorem a třech různých uspořádáních (Van, Crew Cab, Combi), zaměřených na praktičnost a maximalizaci nákladového prostoru.
Užitečné zatížení je až 800 kg u elektrické verze a až 1 000 kg u modelů se spalovacím pohonem. Nákladový prostor je dimenzován pro dvě europalety o maximálním objemu 4,4 kubických metrů u modelů s dlouhým rozvorem, což je o něco méně než u předchozí generace Doblo XL. Funkce Magic Plug, kterou je vybavena dodávka e-Doblò, umožňuje napájení spotřebičů nebo nářadí pomocí trakční baterie vozidla.
Čtěte také: Fiat pracuje na miniaturním elektromobilu, zaujme především nízkou cenou
Cestovní verze je k dispozici výhradně jako plně elektrický automobil. Fiat e-Doblò je vybaven jediným elektromotorem o výkonu 100 kW umístěným vpředu s točivým momentem 260 Nm. Elektrický pohon čerpá energii z 50 kWh baterie (45 kWh využitelných), která vozidlu poskytuje dojezd na vzdálenost delší než 280 km v cyklu WLTP.
Vozidlo podporuje rychlé nabíjení výkonem až 100 kW, při němž se 80% baterie nabije během 30 minut. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 130 km/h.
Kromě plně elektrického pohonného ústrojí je dodávka Doblò k dispozici také se spalovacími motory. Vozidla mohou být vybavena turbodieselovými motory s výkonem 100 nebo 130 koní a přeplňovaným benzinovým motorem s výkonem 110 koní. Síla je přenášena pomocí manuální převodovky na přední nápravu, přičemž nejsilnější diesel může být vybaven také osmistupňovým řadícím automatem. Nové Fiaty se budou vyrábět ve španělském Vigu.
Fiat e-Doblò se odlišuje od ostatních modelů přední maskou chladiče s chromovanými akcenty a nápisem Fiat. Zbytek přední části je vypůjčen od Citroënu Berlingo, včetně předních světlometů a nelakovaného plastového předního nárazníku. Zbylá část karoserie je identická se sourozenci, s výjimkou nápisu Fiat a e-Doblò na víku zavazadlového prostoru, nového odstínu Mediterraneo Blue a 16palcových litých kol.
Vše se opakuje také uvnitř interiéru, kde je znak Fiatu na volantu jediným způsobem jak poznat, že neřídíte Berlingo. MPV se dodává s digitálním přístrojovým štítem a 8palcovým dotykovým displejem infotainmentu. Do výbavy na přání patří head-up displej a 5palcové digitální zpětné zrcátko.
Volitelná verze Magic Top přináší do interiéru víc světla společně s dalšími úložnými prostory pro osobní věci. Bezpečnostní výbava může obsahovat až 17 asistenčních systémů, které mohou být přítomny i u varianty LCV (light commercial vehicle — lehký užitkový vůz, pozn. redakce). Výbava zahrnuje také systém Grip Control pro zajištění lepší trakce na kluzkém povrchu.
Čtěte také: Fiat se chystá zaříznout prodej spalováků, brzy bude značka plně elektrická
Doblò van je identický s cestovní verzí, ale boční okna byla nahrazena panely a automobilu chybí ozdobná kola. Na rozdíl od MPV, který se dodává pouze v pětimístné karoserii s krátkým rozvorem, je nákladní verze k dispozici také ve formátu s dlouhým rozvorem a třech různých uspořádáních (Van, Crew Cab, Combi), zaměřených na praktičnost a maximalizaci nákladového prostoru.
Užitečné zatížení je až 800 kg u elektrické verze a až 1 000 kg u modelů se spalovacím pohonem. Nákladový prostor je dimenzován pro dvě europalety o maximálním objemu 4,4 kubických metrů u modelů s dlouhým rozvorem, což je o něco méně než u předchozí generace Doblo XL. Funkce Magic Plug, kterou je vybavena dodávka e-Doblò, umožňuje napájení spotřebičů nebo nářadí pomocí trakční baterie vozidla.
Čtěte také: Fiat pracuje na miniaturním elektromobilu, zaujme především nízkou cenou
Cestovní verze je k dispozici výhradně jako plně elektrický automobil. Fiat e-Doblò je vybaven jediným elektromotorem o výkonu 100 kW umístěným vpředu s točivým momentem 260 Nm. Elektrický pohon čerpá energii z 50 kWh baterie (45 kWh využitelných), která vozidlu poskytuje dojezd na vzdálenost delší než 280 km v cyklu WLTP.
Vozidlo podporuje rychlé nabíjení výkonem až 100 kW, při němž se 80% baterie nabije během 30 minut. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 130 km/h.
Kromě plně elektrického pohonného ústrojí je dodávka Doblò k dispozici také se spalovacími motory. Vozidla mohou být vybavena turbodieselovými motory s výkonem 100 nebo 130 koní a přeplňovaným benzinovým motorem s výkonem 110 koní. Síla je přenášena pomocí manuální převodovky na přední nápravu, přičemž nejsilnější diesel může být vybaven také osmistupňovým řadícím automatem. Nové Fiaty se budou vyrábět ve španělském Vigu.