Evropská značka vymyslela způsob, jak přetáhnout zákazníky od Tesly

Petr Bergmann
Polestar 3, zepředu | foto: Polestar
Polestar 3, zepředu | foto: Polestar

Polestar láká nespokojené majitele Tesly speciální nabídkou. Sleva až 20 000 dolarů na leasing modelu Polestar 3 přilákala nebývalý zájem.

Majitelé Tesly slyší na slevu od Polestaru

Švédská automobilka Polestar se snaží využít rostoucí nespokojenosti majitelů vozů Tesla a vytvořila pro ně výhodnou nabídku. Majitelé Tesel totiž mohli v rámci speciální akce získat slevu 5 000 dolarů na leasing modelu Polestar 3. S dalšími pobídkami ve výši 15 000 dolarů tak mohli zákazníci ušetřit až 20 000 dolarů.

A jak se ukazuje, nabídka zafungovala. Podle šéfa prodeje Polestaru v USA Jordana Hofmanna zaznamenala automobilka v týdnu, kdy akce probíhala (od 21. do 28. února), jedny z nejvyšších prodejních čísel, týkajících se modelu Polestar 3.

„Odezva na naši Tesla Conquest Offer byla neuvěřitelná,“ pochlubil se manažer na síti LinkedIn. Přesná čísla sice zatím nebyla zveřejněna, ale je zřejmé, že Polestar tímto krokem oslovil mnoho lidí. Ke splnění podmínek stačilo zákazníkům doložit, že mají ve své domácnosti některý z modelů značky Tesla.

Polestar 3, zezadu | foto: Polestar
Polestar 3, zezadu | foto: Polestar

Polestar 3

Polestar 3 představuje pro ty, kteří chtějí prémiový elektromobil, ale nechtějí sáhnout po Tesle, lákavou možnost. Švédské SUV je luxusnější než Model Y a přitom levnější než Model X. Model nabízí tři verze s různou kapacitou baterie – výkonný Dual-Motor Performance Pack s dojezdem 279 mil (449 km), Long-Range Dual-Motor s dojezdem 315 mil (507 km) a novou verzi Long Range Single-Motor s dojezdem 350 mil (563 km).

Proč ztrácí Tesla lesk?

Důvodů, proč jsou majitelé Tesly stále častěji otevřeni změně, je hned několik. Vedle silnější konkurence na trhu hraje roli i image značky. Je evidentní, že stále více lidí vnímá Teslu negativně kvůli Elonu Muskovi, jeho politickým postojům a kontroverznímu chování. Masivní propouštění, zavírání prodejen a další nepopulární kroky se podílejí na zhoršení celkového dojmu, který dělá Tesla na zákazníky.

Polestar 3 se současně profiluje jako moderní „software-defined“ vozidlo. Stejně jako Tesla nebo Rivian sází značka na širokou integraci s chytrými telefony a pravidelné aktualizace přes internet. Automobilka věří, že právě tento přístup jí pomůže odlišit se od konkurence a dokáže nabídnout zákazníkům lepší uživatelský zážitek.

Ještě před pár lety byla Tesla takřka synonymem elektromobility. S rostoucí konkurencí už to ale neplatí. Zatímco se americká značka potýká s vnitřními problémy a ztrátou loajality zákazníků, ostatní automobilky jsou připraveny využít situace. Pokud se budou podobné akce opakovat, dá se očekávat, že se tržní podíly na poli elektrické mobility začnou rychle přeskupovat.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Petr Bergmann - Redaktor

Mám rád snad všechny nové technologie. Obzvlášť, pokud jsou určené k cestování. A když je s nimi spojený výkon, rychlost a trocha adrenalinu, jsem na vrcholu blaha. Líbí se mi heslo "Žít a nechat žít".


Komentáře


Nejnovější články