Elon Musk pohovořil o tom, kdy by měly podle něj přijít na trh baterie, které by umožnily sestrojení letadla na elektřinu. Podle něj budou takové baterie k dispozici do tří, maximálně čtyř let.
TIP: Elektrifikace letadel je tady! Do učebnic letectví se zapíše slovinská firma
Elon Musk už před pár lety představil svůj záměr na vytvoření letounu, který by startoval vertikálně. Již tehdy se také vyjádřil k tomu, že hustota energie baterie se musí zlepšit. Tehdy zmínil hodnotu 400 Wh/kg baterie, zatímco baterie Tesly mají 260 Wh/kg. Ještě před rokem Musk tvrdil, že zlepšení na uváděnou hodnotu je možné docílit až za pět let.
Nyní šéf Tesly okomentoval nejnovější úspěchy svých vědců při vyvíjení nových baterií. „400 Wh/kg při zachování vysokého životního cyklu bude možné do tří až čtyř let,“ pochlubil se. Tesla chce vyvíjet své vlastní baterie, program by měla představit i na očekávané zářijové akci Tesla Battery Day 2020.
Elon Musk pohovořil o tom, kdy by měly podle něj přijít na trh baterie, které by umožnily sestrojení letadla na elektřinu. Podle něj budou takové baterie k dispozici do tří, maximálně čtyř let.
TIP: Elektrifikace letadel je tady! Do učebnic letectví se zapíše slovinská firma
Elon Musk už před pár lety představil svůj záměr na vytvoření letounu, který by startoval vertikálně. Již tehdy se také vyjádřil k tomu, že hustota energie baterie se musí zlepšit. Tehdy zmínil hodnotu 400 Wh/kg baterie, zatímco baterie Tesly mají 260 Wh/kg. Ještě před rokem Musk tvrdil, že zlepšení na uváděnou hodnotu je možné docílit až za pět let.
Nyní šéf Tesly okomentoval nejnovější úspěchy svých vědců při vyvíjení nových baterií. „400 Wh/kg při zachování vysokého životního cyklu bude možné do tří až čtyř let,“ pochlubil se. Tesla chce vyvíjet své vlastní baterie, program by měla představit i na očekávané zářijové akci Tesla Battery Day 2020.