Aktualizováno 29. 10. 2020
Seveřané podle serveru Electrek teď konečně oficiálně potvrdili, že jejich nový elektromobil Polestar 2 má problémy a je potřeba je vyřešit. Jde dokonce hned o dva různé problémy, kvůli kterým mohly některé vozy zničehonic přestat fungovat. Za jedním je vada u měniče (celkem dotčeno 4 586 vozidel), v případě druhého je na vině chyba u ohřívače chladicí kapaliny akumulátoru (celkem dotčeno 3 150 vozidel). V servisu budou vadné díly měnit za nové, plně funkční.
Aktualizováno 3. 10. 2020
Švédský web Dager Industri přišel s informací, že se automobilka rozhodla raději všechny již doručené vozy Polestar 2 (což je 2 200 aut) svolat zpátky od majitelů. Ale nejde o oficiální svolávku, snad se brzy dozvíme víc přímo od samotného výrobce. Každopádně je dobře, že nehodlá riskovat, že by došlo k vážnějším problémům, které by mohly skončit i tragicky. Zatím naštěstí k ničemu takovému nedošlo, protože na řídící systémy chyba údajně nemá vliv. Ale je stále záhadou, jak je možné, že elektromobily zničehonic umírají a stávají se nepojízdními.
Původní článek z 1. 10. 2020
Měl to být největší vyzyvatel elektromobilu Tesla Model 3, ale zatím to tak úplně nevypadá. Evropská automobilka se snaží od léta vyřešit závažný problém, který se do médií dostává překvapivě až s poměrně velkým zpožděním. O to nepochopitelnější je, že stále není vyřešený, jak uvádí zdroj CarUp.se.
Nový Polestar 2 se dostal k prvním zákazníkům ve Švédsku, Norsku, či Německu na přelomu července a srpna. Ovšem již více než 30 majitelů této horké novinky v průběhu času nahlásilo velmi závažný problém – elektromobil se zastavil a už s ním nebylo možné jezdit, zcela umřel.
Například Tobias Åkeblom říká, že měl nový vůz pouhý jeden den, než se rozbil. Poté byl odvezen do servisu, jenže už to bude 30 dnů a stále své auto neviděl opravené.
Problém je o to závažnější, že to nevypadá jen na jednu, ale zřejmě na více příčin naráz. Podle některých majitelů přišlo na obrazovku v autě upozornění, že vůz zaregistroval chybu a pak se zastavil. Což by mělo být pravděpodobně kvůli chybě u 12V systému.
Jenže PR manažer značky Polestar, Brent Ellis, uvedl, že ne všechny vozy jsou nepojízdné kvůli této chybě, takže problém může být ještě jinde. Někteří majitelé mluví o tom, že se jim žádná hláška nezobrazila a elektromobil prostě umřel. Že by za to mohla třeba pověstná severská zima? Doufejme, že se to brzy dozvíme.
Aktualizováno 29. 10. 2020
Seveřané podle serveru Electrek teď konečně oficiálně potvrdili, že jejich nový elektromobil Polestar 2 má problémy a je potřeba je vyřešit. Jde dokonce hned o dva různé problémy, kvůli kterým mohly některé vozy zničehonic přestat fungovat. Za jedním je vada u měniče (celkem dotčeno 4 586 vozidel), v případě druhého je na vině chyba u ohřívače chladicí kapaliny akumulátoru (celkem dotčeno 3 150 vozidel). V servisu budou vadné díly měnit za nové, plně funkční.
Aktualizováno 3. 10. 2020
Švédský web Dager Industri přišel s informací, že se automobilka rozhodla raději všechny již doručené vozy Polestar 2 (což je 2 200 aut) svolat zpátky od majitelů. Ale nejde o oficiální svolávku, snad se brzy dozvíme víc přímo od samotného výrobce. Každopádně je dobře, že nehodlá riskovat, že by došlo k vážnějším problémům, které by mohly skončit i tragicky. Zatím naštěstí k ničemu takovému nedošlo, protože na řídící systémy chyba údajně nemá vliv. Ale je stále záhadou, jak je možné, že elektromobily zničehonic umírají a stávají se nepojízdními.
Původní článek z 1. 10. 2020
Měl to být největší vyzyvatel elektromobilu Tesla Model 3, ale zatím to tak úplně nevypadá. Evropská automobilka se snaží od léta vyřešit závažný problém, který se do médií dostává překvapivě až s poměrně velkým zpožděním. O to nepochopitelnější je, že stále není vyřešený, jak uvádí zdroj CarUp.se.
Nový Polestar 2 se dostal k prvním zákazníkům ve Švédsku, Norsku, či Německu na přelomu července a srpna. Ovšem již více než 30 majitelů této horké novinky v průběhu času nahlásilo velmi závažný problém – elektromobil se zastavil a už s ním nebylo možné jezdit, zcela umřel.
Například Tobias Åkeblom říká, že měl nový vůz pouhý jeden den, než se rozbil. Poté byl odvezen do servisu, jenže už to bude 30 dnů a stále své auto neviděl opravené.
Problém je o to závažnější, že to nevypadá jen na jednu, ale zřejmě na více příčin naráz. Podle některých majitelů přišlo na obrazovku v autě upozornění, že vůz zaregistroval chybu a pak se zastavil. Což by mělo být pravděpodobně kvůli chybě u 12V systému.
Jenže PR manažer značky Polestar, Brent Ellis, uvedl, že ne všechny vozy jsou nepojízdné kvůli této chybě, takže problém může být ještě jinde. Někteří majitelé mluví o tom, že se jim žádná hláška nezobrazila a elektromobil prostě umřel. Že by za to mohla třeba pověstná severská zima? Doufejme, že se to brzy dozvíme.