Tak jsme se konečně dočkali! Už je tomu nějaký ten pátek, co jsme vám kompletně představili novou vlajkovou e-loď. Vůz Volkswagen ID.4 GTX je momentálně tím nejpokročilejším elektromobilem, který si můžete jakožto zákazník pořídit. S tím jde ruku v ruce i cena, která je úměrně “nafouknutá” a dokáže řádně potrápit peněženku.
“Rozum se zde snoubí s potěšením z jízdy. ID.4 GTX je sportovní jako GTI, komfortní jako SUV a trvale udržitelné jako ostatní členové rodiny ID. A s GTX znovu urychlujeme realizaci naší strategie ‘Way to Zero’, díky níž bude mít Volkswagen do roku 2050 neutrální bilanci emisí CO2,” říká v tiskové zprávě Klaus Zellmer, člen představenstva značky Volkswagen.
Základní cena je stanovena na 1 384 900 Kč. Za takovou částku automobilka nabídne dvojici elektromotorů o výkonu 220 kW v kombinaci se 77kWh baterií. Díky elektromotoru na přední i zadní nápravě zároveň dostává pohon všech kol, což z něj dělá historicky první elektromobil od Volkswagenu s touto technikou.
Samozřejmostí je palubní nabíječka s výkonem 11 kW a možnost rychlonabíjení s maximálním výkonem 125 kW. Velkým benefitem je přítomnost tepelného čerpadla, předních “Matrix” světlometů nebo pokročilý infotainment. Velká část už je ovšem podobná s Volkswagen ID.4, který jsme otestovali.
Volkswagen se hodlá stát nejžádanější značkou pro trvale udržitelnou mobilitu. Cílem je zvýšit do roku 2030 podíl elektromobilů v Evropě na 70 procent celkového prodeje. Jen v roce 2021 plánuje společnost dodat zákazníkům celkem 450 000 elektromobilů a plug-in hybridních vozů.
Těšíte se na první svezení s elektromobilem Volkswagen ID.4 GTX? Podělte se o svůj názor na ostřejší verzi v diskuzi!
Tak jsme se konečně dočkali! Už je tomu nějaký ten pátek, co jsme vám kompletně představili novou vlajkovou e-loď. Vůz Volkswagen ID.4 GTX je momentálně tím nejpokročilejším elektromobilem, který si můžete jakožto zákazník pořídit. S tím jde ruku v ruce i cena, která je úměrně “nafouknutá” a dokáže řádně potrápit peněženku.
“Rozum se zde snoubí s potěšením z jízdy. ID.4 GTX je sportovní jako GTI, komfortní jako SUV a trvale udržitelné jako ostatní členové rodiny ID. A s GTX znovu urychlujeme realizaci naší strategie ‘Way to Zero’, díky níž bude mít Volkswagen do roku 2050 neutrální bilanci emisí CO2,” říká v tiskové zprávě Klaus Zellmer, člen představenstva značky Volkswagen.
Základní cena je stanovena na 1 384 900 Kč. Za takovou částku automobilka nabídne dvojici elektromotorů o výkonu 220 kW v kombinaci se 77kWh baterií. Díky elektromotoru na přední i zadní nápravě zároveň dostává pohon všech kol, což z něj dělá historicky první elektromobil od Volkswagenu s touto technikou.
Samozřejmostí je palubní nabíječka s výkonem 11 kW a možnost rychlonabíjení s maximálním výkonem 125 kW. Velkým benefitem je přítomnost tepelného čerpadla, předních “Matrix” světlometů nebo pokročilý infotainment. Velká část už je ovšem podobná s Volkswagen ID.4, který jsme otestovali.
Volkswagen se hodlá stát nejžádanější značkou pro trvale udržitelnou mobilitu. Cílem je zvýšit do roku 2030 podíl elektromobilů v Evropě na 70 procent celkového prodeje. Jen v roce 2021 plánuje společnost dodat zákazníkům celkem 450 000 elektromobilů a plug-in hybridních vozů.
Těšíte se na první svezení s elektromobilem Volkswagen ID.4 GTX? Podělte se o svůj názor na ostřejší verzi v diskuzi!