Ještě lepší poměr cena/výkon než u velmi populárního SUV/crossover elektromobilu Hyundai Kona Electric? To zatím potvrzené nemáme, ale vypadá to, že i možná o něco méně známá taktéž jihokorejská automobilka SsangYong chystá poměrně zajímavý elektromobil, který půjde konkurenci po krku.
SsangYong Korando e-Motion, který byl dosud známý pod kódovým označením E100, by měl disponovat 61,5kWh baterií s dojezdem až 420 km dle normy NEDC. Reálně by měl vůz ujet něco přes 300 km na jedno nabití. Rozměrově půjde o model o něco větší než je konkurenční Kona.
Koncept nového elektromobilu firma SsangYong prezentovala již v roce 2018 na ženevském autosalonu. Měl by mít výkon 140 kW s pohonem pouze jedné nápravy, dále max. rychlost elektronicky omezenou na 153 km/h, či jedno z nejlepších zrychlení v dané třídě. Chybět nebude ani schopnost autonomní jízdy 2.5 stupně či velký 10,25″ dotykový displej.
Na podrobnosti a především to nejdůležitější, tedy cenu a dostupnost této novinky, si ještě budeme muset počkat.
Ještě lepší poměr cena/výkon než u velmi populárního SUV/crossover elektromobilu Hyundai Kona Electric? To zatím potvrzené nemáme, ale vypadá to, že i možná o něco méně známá taktéž jihokorejská automobilka SsangYong chystá poměrně zajímavý elektromobil, který půjde konkurenci po krku.
SsangYong Korando e-Motion, který byl dosud známý pod kódovým označením E100, by měl disponovat 61,5kWh baterií s dojezdem až 420 km dle normy NEDC. Reálně by měl vůz ujet něco přes 300 km na jedno nabití. Rozměrově půjde o model o něco větší než je konkurenční Kona.
Koncept nového elektromobilu firma SsangYong prezentovala již v roce 2018 na ženevském autosalonu. Měl by mít výkon 140 kW s pohonem pouze jedné nápravy, dále max. rychlost elektronicky omezenou na 153 km/h, či jedno z nejlepších zrychlení v dané třídě. Chybět nebude ani schopnost autonomní jízdy 2.5 stupně či velký 10,25″ dotykový displej.
Na podrobnosti a především to nejdůležitější, tedy cenu a dostupnost této novinky, si ještě budeme muset počkat.