Jak je už asi známo, tak elektromobily v losím testu dostávají zpravidla vysoké hodnocení. Výhodou je totiž o dost nižší těžiště a ideální rozložení hmotnosti, díky čemuž mají vozy konstrukční výhodu oproti spalovacím vozům. Za historii našeho magazínu jste mohli vidět hned několik testů, tak v čem je tento jiný? Inu, nový Fiat 500e se skrze celý test tvářil sebevědomě a překvapil svou ovladatelností ve vyšších rychlostech.
Nedávno jsme psali o nejlevnějším elektromobilu od značky Dacia, který se může v losím testu poměřovat i s dražšími auty na baterky. Fiat 500e sice nepřekonal stejnou rychlost jako model Spring, nicméně s nejvyšší naměřenou rychlostí 75 km/h se mu dosti přibližuje. Navíc vůz na videu vypadá, že jej dokázal řidič zkrotit mnohem snadněji. Vymetání italských silnic tak nebylo nikdy jednodušší.
Jak se Vám líbí výsledek nového Fiatu 500e? Podělte se o názor v diskuzi!
Jak je už asi známo, tak elektromobily v losím testu dostávají zpravidla vysoké hodnocení. Výhodou je totiž o dost nižší těžiště a ideální rozložení hmotnosti, díky čemuž mají vozy konstrukční výhodu oproti spalovacím vozům. Za historii našeho magazínu jste mohli vidět hned několik testů, tak v čem je tento jiný? Inu, nový Fiat 500e se skrze celý test tvářil sebevědomě a překvapil svou ovladatelností ve vyšších rychlostech.
Nedávno jsme psali o nejlevnějším elektromobilu od značky Dacia, který se může v losím testu poměřovat i s dražšími auty na baterky. Fiat 500e sice nepřekonal stejnou rychlost jako model Spring, nicméně s nejvyšší naměřenou rychlostí 75 km/h se mu dosti přibližuje. Navíc vůz na videu vypadá, že jej dokázal řidič zkrotit mnohem snadněji. Vymetání italských silnic tak nebylo nikdy jednodušší.
Jak se Vám líbí výsledek nového Fiatu 500e? Podělte se o názor v diskuzi!