Přibližně rok po oznámení záměru vyrábět vlastní elektrokola pod značkou Serial 1, přichází Harley-Davidson s myšlenkou výroby originálního kola, o kterém se původně mluvilo pouze jako o stylingovém cvičení.
S1 Mosh/Tribute je oslavou prvního motocyklu, vyrobeného firmou Harley-Davidson v roce 1903 a známého pod přezdívkou Serial Number One. Design kola s bílými pneumatikami, koženým sedlem i rukojeťmi a lesklým černým rámem se zlatým písmem, odkazuje zpět k tomuto prvnímu prototypu.
Lesklou černou barvou Gloss Midnight Black a koženými akcenty v barvě medu je kolo identické s modelem Mosh/Cty/Tribute. O velmi tichý přenos síly se stará hnědý, bezúdržbový řemen Gates Carbon Drive a kolo je vybaveno středovým motorem Brose S MAG, který produkuje točivý moment 90 Nm.
Elektronika povoluje asistovanou pomoc do rychlosti 32 km/h (v USA). Jezdec si může vybrat ze 4 jízdních režimů. O bezpečné zastavení se postarají hydraulické kotoučové brzdy TRP. Do baterie se ukryje 592 Wh, přičemž výrobce udává dojezd kola 55 km až 170 km v závislosti na použitém stupni asistence a profilu terénu.
Baterie se nabije na 75 % za dvě a půl hodiny, posledních 25 % do plného nabití bude trvat dalších 120 minut. Kolo váží necelých 22 kg (velikost Large) a je postaveno pro maximální zatížení 128 kg. Veškerá kabeláž a lanovody jsou vedeny uvnitř rámu a kolo má také integrované osvětlení. Speciální bílé pneumatiky Schwalbe Moto X byly vyrobeny exkluzivně pro Serial 1 a odpružené kožené sedlo i kožené rukojeti stejné barvy ručně vyrobila firma Brooks England.
Čtěte také: 5 hlavních důvodů, proč byste si určitě měli koupit elektrokolo
Tato aktualizace zcela jistě potěší mnoho potenciálních zákazníků, kteří byli zklamaní ve chvíli, kdy Harley-Davidson v říjnu 2020 odmítl říct, zda uvede prototyp do výroby. Současně se jedná o známku toho, že se firma opírá o své motocyklové kořeny a že se spoléhá na exkluzivní jednorázové a omezené série, kterými se snaží vybudovat identitu značky v přeplněném konkurenčním prostředí.
Harley-Davidson oznámil, že vyrobí pouze limitovanou sérii 650 kusů, které budou spravedlivě rozděleny mezi trhy Spojených států a Evropy. Jeden kus speciálu, jehož dodání by mělo být zahájeno ve čtvrtém čtvrtletí, si mohou zákazníci předobjednat na webových stránkách výrobce. Cena je uvedena na stránkách výrobce a činí 5 999 dolarů, tedy asi 129 000 Kč.
Přibližně rok po oznámení záměru vyrábět vlastní elektrokola pod značkou Serial 1, přichází Harley-Davidson s myšlenkou výroby originálního kola, o kterém se původně mluvilo pouze jako o stylingovém cvičení.
S1 Mosh/Tribute je oslavou prvního motocyklu, vyrobeného firmou Harley-Davidson v roce 1903 a známého pod přezdívkou Serial Number One. Design kola s bílými pneumatikami, koženým sedlem i rukojeťmi a lesklým černým rámem se zlatým písmem, odkazuje zpět k tomuto prvnímu prototypu.
Lesklou černou barvou Gloss Midnight Black a koženými akcenty v barvě medu je kolo identické s modelem Mosh/Cty/Tribute. O velmi tichý přenos síly se stará hnědý, bezúdržbový řemen Gates Carbon Drive a kolo je vybaveno středovým motorem Brose S MAG, který produkuje točivý moment 90 Nm.
Elektronika povoluje asistovanou pomoc do rychlosti 32 km/h (v USA). Jezdec si může vybrat ze 4 jízdních režimů. O bezpečné zastavení se postarají hydraulické kotoučové brzdy TRP. Do baterie se ukryje 592 Wh, přičemž výrobce udává dojezd kola 55 km až 170 km v závislosti na použitém stupni asistence a profilu terénu.
Baterie se nabije na 75 % za dvě a půl hodiny, posledních 25 % do plného nabití bude trvat dalších 120 minut. Kolo váží necelých 22 kg (velikost Large) a je postaveno pro maximální zatížení 128 kg. Veškerá kabeláž a lanovody jsou vedeny uvnitř rámu a kolo má také integrované osvětlení. Speciální bílé pneumatiky Schwalbe Moto X byly vyrobeny exkluzivně pro Serial 1 a odpružené kožené sedlo i kožené rukojeti stejné barvy ručně vyrobila firma Brooks England.
Čtěte také: 5 hlavních důvodů, proč byste si určitě měli koupit elektrokolo
Tato aktualizace zcela jistě potěší mnoho potenciálních zákazníků, kteří byli zklamaní ve chvíli, kdy Harley-Davidson v říjnu 2020 odmítl říct, zda uvede prototyp do výroby. Současně se jedná o známku toho, že se firma opírá o své motocyklové kořeny a že se spoléhá na exkluzivní jednorázové a omezené série, kterými se snaží vybudovat identitu značky v přeplněném konkurenčním prostředí.
Harley-Davidson oznámil, že vyrobí pouze limitovanou sérii 650 kusů, které budou spravedlivě rozděleny mezi trhy Spojených států a Evropy. Jeden kus speciálu, jehož dodání by mělo být zahájeno ve čtvrtém čtvrtletí, si mohou zákazníci předobjednat na webových stránkách výrobce. Cena je uvedena na stránkách výrobce a činí 5 999 dolarů, tedy asi 129 000 Kč.