Pokud vlastníte kartu E.ON Drive, rozšíří se vaše možnosti dobíjení o další síť dobíjecích stanic Ionity. Ne, že by to byla zvlášť rozsáhlá síť, po celé České republice najdete jen pět lokalit, zato jsou to však dobíječky pekelně rychlé. Vlastně ty nejrychlejší, které jsou u nás momentálně k dispozici. Jedná se tak už o čtvrtou síť, která akceptuje právě tuto jedinou kartu.
Celkem čtrnáct ultrarychlých dobíječek sítě Ionity budou moci nově využívat řidiči, kteří jsou registrovaní v síti E.ON Drive, v celkem pěti lokalitách. Dobíječky, které disponují výkonem až 350 kW, v současnosti najdete na odpočívadle u Nupak, v obou směrech dálnice D1 u Pávova, další se nachází na dálnici D5 u Berouna a poslední hledejte na dálnici D8 u Lovosic.
“Roaming je pro rozvoj elektromobility velice důležitý. V tomhle směru jsme se za poslední rok posunuli dopředu a snažíme se dělat postupné kroky k tomu, abychom pro naše zákazníky tuhle službu dokázali zajistit v co největším rozsahu a kvalitě. Využili jsme možnosti, která byla dostupná, a na národní úrovni mohou naši zákazníci jednoduše dobít jedním čipem už u více než 600 stanic těch největších sítí,“ popisuje Martin Klíma, vedoucí oddělení Mobility Services společnosti E.ON.
Nepřehlédněte: Proč může být výhodnější přejít od benzínek k nabíjecím stanicím? Důvodů je několik
Ionity je tak po sítích PREpoint, ČEZ a samotnou E.ON Drive již čtvrtou, která je zákazníkům s touto čipovou kartou k dispozici. „Je to zvýšení komfortu pro naše zákazníky. V případě potřeby mohou využít další stanice a nemusí řešit jejich platební mechanismus. Jen přiloží svůj čip,“ dodává Jakub Kott, který má právě roamingové služby v E.ONu na starost.
Nabíjení nepatří vůbec k nejlevnějším. Při využití čipu E.ON Drive na stanicích Ionity v České republice, zaplatíte 22 Kč/kWh. Společnost zároveň uvádí, že má do budoucna za cíl přidat minimálně ještě jednu výraznou síť. V plánu je také rozšíření možností dobíjení v zahraničí.
A co vy? Budete využívat nové sítě v rámci služeb E.ONu, nebo vám stačí dobíjecí stanice s nižším výkonem?
Pokud vlastníte kartu E.ON Drive, rozšíří se vaše možnosti dobíjení o další síť dobíjecích stanic Ionity. Ne, že by to byla zvlášť rozsáhlá síť, po celé České republice najdete jen pět lokalit, zato jsou to však dobíječky pekelně rychlé. Vlastně ty nejrychlejší, které jsou u nás momentálně k dispozici. Jedná se tak už o čtvrtou síť, která akceptuje právě tuto jedinou kartu.
Celkem čtrnáct ultrarychlých dobíječek sítě Ionity budou moci nově využívat řidiči, kteří jsou registrovaní v síti E.ON Drive, v celkem pěti lokalitách. Dobíječky, které disponují výkonem až 350 kW, v současnosti najdete na odpočívadle u Nupak, v obou směrech dálnice D1 u Pávova, další se nachází na dálnici D5 u Berouna a poslední hledejte na dálnici D8 u Lovosic.
“Roaming je pro rozvoj elektromobility velice důležitý. V tomhle směru jsme se za poslední rok posunuli dopředu a snažíme se dělat postupné kroky k tomu, abychom pro naše zákazníky tuhle službu dokázali zajistit v co největším rozsahu a kvalitě. Využili jsme možnosti, která byla dostupná, a na národní úrovni mohou naši zákazníci jednoduše dobít jedním čipem už u více než 600 stanic těch největších sítí,“ popisuje Martin Klíma, vedoucí oddělení Mobility Services společnosti E.ON.
Nepřehlédněte: Proč může být výhodnější přejít od benzínek k nabíjecím stanicím? Důvodů je několik
Ionity je tak po sítích PREpoint, ČEZ a samotnou E.ON Drive již čtvrtou, která je zákazníkům s touto čipovou kartou k dispozici. „Je to zvýšení komfortu pro naše zákazníky. V případě potřeby mohou využít další stanice a nemusí řešit jejich platební mechanismus. Jen přiloží svůj čip,“ dodává Jakub Kott, který má právě roamingové služby v E.ONu na starost.
Nabíjení nepatří vůbec k nejlevnějším. Při využití čipu E.ON Drive na stanicích Ionity v České republice, zaplatíte 22 Kč/kWh. Společnost zároveň uvádí, že má do budoucna za cíl přidat minimálně ještě jednu výraznou síť. V plánu je také rozšíření možností dobíjení v zahraničí.
A co vy? Budete využívat nové sítě v rámci služeb E.ONu, nebo vám stačí dobíjecí stanice s nižším výkonem?