Asi před třemi týdny jsme informovali o tom, že Tesla podala nový patent, který měl zásadně ovlivnit fungování Autopilota. Zdá se, že automobilka nelení a poslední tři týdny pilně pracovala, protože Elon Musk oznámil, že nová beta verze Full Self Driving (FSD) je na spadnutí.
S novou verzí Full Self Driving systému by mělo jako již tradičně přijít i zvětšení okruhu uživatelů, kteří k ní mají přístup. Kromě toho se můžeme těšit i na řadu vylepšení a na implementaci již zmíněného patentu, díky kterému přestane vůz používat radar.
Sám Elon na Twitteru řekl, že nová verze je již skoro připravená. „Masivní vylepšení, konkrétně v situacích se špatným počasím. Pure vision, žádný radar.“
Elektromobily Tesla mají kromě spousty kamer také řadů senzorů a radar. Ty jsou převážně využívány asistenčním systémem Autopilot a Full Self Driving funkcí. Jak však samotný patent nasvědčoval, tak se Tesla zaměřila na implementaci neuronových sítí, díky kterým se vůz spoléhá jen na kamery.
Jak také Musk potvrdil, tak se Tesla opravdu snaží zbavit radarů. Díky tomu by mohla rapidně klesnout výrobní i prodejní cena budoucích elektromobilů automobilky. Již v minulosti přišla s prohlášením: „Čím větší je počet a rozmanitost senzorů, tím je složitější a dražší jejich systém. Je tedy důležité najít optimální konfiguraci senzorů na voze.“
Myslíte si, že jde o správný krok? Vyplatí se to, pokud díky absenci radaru klesne cena elektromobilů Tesly? Podělte se s námi o svůj názor v diskuzi pod článkem.
Asi před třemi týdny jsme informovali o tom, že Tesla podala nový patent, který měl zásadně ovlivnit fungování Autopilota. Zdá se, že automobilka nelení a poslední tři týdny pilně pracovala, protože Elon Musk oznámil, že nová beta verze Full Self Driving (FSD) je na spadnutí.
S novou verzí Full Self Driving systému by mělo jako již tradičně přijít i zvětšení okruhu uživatelů, kteří k ní mají přístup. Kromě toho se můžeme těšit i na řadu vylepšení a na implementaci již zmíněného patentu, díky kterému přestane vůz používat radar.
Sám Elon na Twitteru řekl, že nová verze je již skoro připravená. „Masivní vylepšení, konkrétně v situacích se špatným počasím. Pure vision, žádný radar.“
Elektromobily Tesla mají kromě spousty kamer také řadů senzorů a radar. Ty jsou převážně využívány asistenčním systémem Autopilot a Full Self Driving funkcí. Jak však samotný patent nasvědčoval, tak se Tesla zaměřila na implementaci neuronových sítí, díky kterým se vůz spoléhá jen na kamery.
Jak také Musk potvrdil, tak se Tesla opravdu snaží zbavit radarů. Díky tomu by mohla rapidně klesnout výrobní i prodejní cena budoucích elektromobilů automobilky. Již v minulosti přišla s prohlášením: „Čím větší je počet a rozmanitost senzorů, tím je složitější a dražší jejich systém. Je tedy důležité najít optimální konfiguraci senzorů na voze.“
Myslíte si, že jde o správný krok? Vyplatí se to, pokud díky absenci radaru klesne cena elektromobilů Tesly? Podělte se s námi o svůj názor v diskuzi pod článkem.