To jsou nám ale novinky. Naše redakce má v relativně živé paměti slova ředitele společnosti Ducati, který zpátky v roce 2019 tvrdil, že „budoucnost je v elektřině“. Od té doby ovšem uběhlo poměrně dost času, avšak do současné chvíle nemáme žádný hmatatelný důkaz o snaze Ducati v rámci elektrifikace. Místo toho fanoušci dostávají polovičatá řešení, která vlastně ani nechtějí.
Největším problémem firmy je fakt, že i přes silná slova ředitele ještě nedoručila jedinou elektrickou motorku z vlastního vývoje. Raději si vezmou již vyrobené produkty, inženýři navrhnou umístění loga a tím to hasne. Dalším takovým produktem v řadě je Ducati Pro-I Evo, který jakoby z oka vypadl elektrické koloběžce od Xiaomi. Náhoda? Ne tak docela.
Čtěte také: 5 hlavních důvodů, proč si pořídit městskou elektrokoloběžku
Pokud byste od zavedeného výrobce čekali alespoň úžasné specifikace, tak ani tady nepochodíte. Jde o klasické řešení s 350W elektromotorem, kterému dodává energii baterie o kapacitě 280 Wh. Jeho maximální rychlost končí na hodnotě 25 km/h, díky čemuž si nemusíte pořizovat povinné ručení na elektrokoloběžku!
Po letech čekání jsme se od člena představenstva, Francesca Milicia, dozvěděli, že společnost v žádném případě vlastní elektromotorku neplánuje. Argumentuje tím, že elektrická verze nedokáže konkurovat dojezdem, váhou či požitkem z jízdy. Zatím nám tedy musí stačit například povedený projekt La Boheme od českých studentů.
Jak se díváte na vývoj společnosti Ducati v rámci elektrifikace? Myslíte si, že jim ujede vlak? Podělte se o názor v diskuzi!
To jsou nám ale novinky. Naše redakce má v relativně živé paměti slova ředitele společnosti Ducati, který zpátky v roce 2019 tvrdil, že „budoucnost je v elektřině“. Od té doby ovšem uběhlo poměrně dost času, avšak do současné chvíle nemáme žádný hmatatelný důkaz o snaze Ducati v rámci elektrifikace. Místo toho fanoušci dostávají polovičatá řešení, která vlastně ani nechtějí.
Největším problémem firmy je fakt, že i přes silná slova ředitele ještě nedoručila jedinou elektrickou motorku z vlastního vývoje. Raději si vezmou již vyrobené produkty, inženýři navrhnou umístění loga a tím to hasne. Dalším takovým produktem v řadě je Ducati Pro-I Evo, který jakoby z oka vypadl elektrické koloběžce od Xiaomi. Náhoda? Ne tak docela.
Čtěte také: 5 hlavních důvodů, proč si pořídit městskou elektrokoloběžku
Pokud byste od zavedeného výrobce čekali alespoň úžasné specifikace, tak ani tady nepochodíte. Jde o klasické řešení s 350W elektromotorem, kterému dodává energii baterie o kapacitě 280 Wh. Jeho maximální rychlost končí na hodnotě 25 km/h, díky čemuž si nemusíte pořizovat povinné ručení na elektrokoloběžku!
Po letech čekání jsme se od člena představenstva, Francesca Milicia, dozvěděli, že společnost v žádném případě vlastní elektromotorku neplánuje. Argumentuje tím, že elektrická verze nedokáže konkurovat dojezdem, váhou či požitkem z jízdy. Zatím nám tedy musí stačit například povedený projekt La Boheme od českých studentů.
Jak se díváte na vývoj společnosti Ducati v rámci elektrifikace? Myslíte si, že jim ujede vlak? Podělte se o názor v diskuzi!