Francouzská automobilka DS oficiálně odhalila novou verzi svého vlajkového modelu DS 9 s přízviskem E-Tense 250. Jak již název napovídá, novinka disponuje plug-in hybridním pohonem, který pomůže snížit spotřebu i zvýšit výkon vozu.
Pro upřesnění, DS 9 bylo možné zakoupit jako plug-in hybrid i doposud, avšak pouze ve verzích E-Tense 225 a E-Tense 4×4 360. Nový pohon tak spadá mezi obě zmíněné varianty.
Nové DS 9 pohání čtyřválcový benzinový motor o výkonu 200 koní a doprovází ho elektromotor o výkonu 110 koní. Energie pro elektromotor je uložena ve zcela nové 15,6kWh baterii, která umožní dojezd až 70 kilometrů po městě nebo 61 kilometrů v kombinovaném provozu (WLTP). Vůz je možné nabíjet střídavým proudem o výkonu až 7,4 kW. Díky tomu je možné nabít DS 9 E-Tense a jeho baterii z 0 na 100 % za pouhé 2 hodiny a 23 minut.
Nepřehlédněte: Nové DS 4 E-Tense představeno! Na baterku ujede 50 km, známe podrobné specifikace
Společnost udává, že podle WLTP spotřebuje vůz na sto kilometrů přibližně 1,1 litru benzínu. Je však nutné tuto hodnotu brát s velkou rezervou. DS 9 250 dosahuje maximální rychlosti až 240 km/h a pouze na elektromotor je možné jet až 135 km/h. Cena modelu začíná na 1 575 000 Kč.
Je tedy zřejmé, že se jedná o poměrně prémiový sedan. Cena se samozřejmě promítne na materiálech použitých v interiéru a jeho kvalitě. Automobilka DS tvrdí, že při výrobě dbá důraz i na ty nejmenší detaily. Nebudou chybět ani nejnovější asistenční systémy a DS Drive Assist, který poskytne autonomii na úrovni dvě, a to do rychlosti až 180 km/h.
Francouzská automobilka DS oficiálně odhalila novou verzi svého vlajkového modelu DS 9 s přízviskem E-Tense 250. Jak již název napovídá, novinka disponuje plug-in hybridním pohonem, který pomůže snížit spotřebu i zvýšit výkon vozu.
Pro upřesnění, DS 9 bylo možné zakoupit jako plug-in hybrid i doposud, avšak pouze ve verzích E-Tense 225 a E-Tense 4×4 360. Nový pohon tak spadá mezi obě zmíněné varianty.
Nové DS 9 pohání čtyřválcový benzinový motor o výkonu 200 koní a doprovází ho elektromotor o výkonu 110 koní. Energie pro elektromotor je uložena ve zcela nové 15,6kWh baterii, která umožní dojezd až 70 kilometrů po městě nebo 61 kilometrů v kombinovaném provozu (WLTP). Vůz je možné nabíjet střídavým proudem o výkonu až 7,4 kW. Díky tomu je možné nabít DS 9 E-Tense a jeho baterii z 0 na 100 % za pouhé 2 hodiny a 23 minut.
Nepřehlédněte: Nové DS 4 E-Tense představeno! Na baterku ujede 50 km, známe podrobné specifikace
Společnost udává, že podle WLTP spotřebuje vůz na sto kilometrů přibližně 1,1 litru benzínu. Je však nutné tuto hodnotu brát s velkou rezervou. DS 9 250 dosahuje maximální rychlosti až 240 km/h a pouze na elektromotor je možné jet až 135 km/h. Cena modelu začíná na 1 575 000 Kč.
Je tedy zřejmé, že se jedná o poměrně prémiový sedan. Cena se samozřejmě promítne na materiálech použitých v interiéru a jeho kvalitě. Automobilka DS tvrdí, že při výrobě dbá důraz i na ty nejmenší detaily. Nebudou chybět ani nejnovější asistenční systémy a DS Drive Assist, který poskytne autonomii na úrovni dvě, a to do rychlosti až 180 km/h.