To byl fofr! Elektrické DS 4 E-Tense už dostává mírný facelift a delší dojezd

  • DS 4 dostává po roce omlazovací proceduru
  • Dostane delší elektrický dojezd a novou verzi výbavy
  • Milovníci luxusu ocení vrcholnou výbavu s označením Opera
DS 4 E-Tense 225

DS 4 E-Tense 225 | foto: DS

Crossover DS 4 se na evropském trhu prodává teprve jeden rok a již dostává svůj první facelift i novou vrcholnou variantu. Plug-in hybridní model DS 4 E-Tense 225 navíc nyní ujede delší vzdálenost na baterii. Přepnout na spalovací agregát budete muset až po 62 kilometrech.

DS 4 E-Tense (2022/2023) má nový vzhled a delší dojezd

U plug-in hybridu DS 4 E-Tense nedošlo k navýšení kapacity baterie, výrobce pouze vyladil software vozu, což umožnilo prodloužit dojezd o 13 %. V čistě elektrickém režimu tak podle metodiky WLTP nyní ujede až 62 kilometrů. Je to o 7 kilometrů více, než nabízí současná generace. Automobilka neuvedla informaci, zda bude možné dojezd navýšit u již prodaných vozidel. Bude tedy lepší usuzovat, že si toto vylepšení ponechá pouze omlazená verze.

U motoru k žádnému vylepšení nedošlo, vůz od francouzského DS používá stále stejné ústrojí s kombinovaným výkonem 222 koňských sil o maximálním točivém momentu 360 Nm. Stejný motor najdete i v sourozeneckých vozech skupiny, Opel Astra GSe nebo Peugeotu 308. I větší SUV ze skupiny Stellantis na tento agregát spoléhají.

DS 4 Cross Opera E-Tense 225

DS 4 Cross Opera E-Tense 225 | foto: DS


Čtěte také: DS 3 E-Tense (2023) – Prémiový kočár na baterky má nový design, ale i techniku


Nová luxusní verze a vylepšený interiér

Pro zájemce o luxusní pocit z jízdy bude nově připravena i kožená verze interiéru Opera. Kromě hnědou kůží obšitého interiéru nabídne i vylepšená sedadla s vyhříváním, chlazením a masážní funkcí i další technické vychytávky. Mezi ty můžeme zahrnout panoramatickou střechu, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, zatmavená skla, bezdrátové nabíjení telefonu nebo aktivní tlumiče DS Active Scan Suspension. Pokud byste si chtěli pohodlí navýšit o cestovního asistenta, toho si budete muset pořídit ve volitelné příplatkové výbavě.

Sportovněji laděné verze Performance Line a Performance Line+ poznáte na první pohled díky zatmavenému logu vozidla na přední kapotě i na znacích označující plug-in hybridní pohon E-Tense na víku kufru. Modely DS 4 a DS 4 Cross budou i nadále nabízeny ve variantách spalující výhradně benzín a diesel nebo v plug-in hybridní variantě.

Ceny variant

Ceny na domácím francouzském trhu budou začínat na 33 450 eurech za nejzákladnější benzínovou verzi. Hybridní verzi pořídíte od 41 100 eur a nejvyšší verze DS 4 Cross Opera vás přijde na 55 700 eur, tedy zhruba na jeden milion a 370 tisíc korun.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

To byl fofr! Elektrické DS 4 E-Tense už dostává mírný facelift a delší dojezd

  • DS 4 dostává po roce omlazovací proceduru
  • Dostane delší elektrický dojezd a novou verzi výbavy
  • Milovníci luxusu ocení vrcholnou výbavu s označením Opera
DS 4 E-Tense 225

DS 4 E-Tense 225 | foto: DS

Crossover DS 4 se na evropském trhu prodává teprve jeden rok a již dostává svůj první facelift i novou vrcholnou variantu. Plug-in hybridní model DS 4 E-Tense 225 navíc nyní ujede delší vzdálenost na baterii. Přepnout na spalovací agregát budete muset až po 62 kilometrech.

DS 4 E-Tense (2022/2023) má nový vzhled a delší dojezd

U plug-in hybridu DS 4 E-Tense nedošlo k navýšení kapacity baterie, výrobce pouze vyladil software vozu, což umožnilo prodloužit dojezd o 13 %. V čistě elektrickém režimu tak podle metodiky WLTP nyní ujede až 62 kilometrů. Je to o 7 kilometrů více, než nabízí současná generace. Automobilka neuvedla informaci, zda bude možné dojezd navýšit u již prodaných vozidel. Bude tedy lepší usuzovat, že si toto vylepšení ponechá pouze omlazená verze.

U motoru k žádnému vylepšení nedošlo, vůz od francouzského DS používá stále stejné ústrojí s kombinovaným výkonem 222 koňských sil o maximálním točivém momentu 360 Nm. Stejný motor najdete i v sourozeneckých vozech skupiny, Opel Astra GSe nebo Peugeotu 308. I větší SUV ze skupiny Stellantis na tento agregát spoléhají.

DS 4 Cross Opera E-Tense 225

DS 4 Cross Opera E-Tense 225 | foto: DS


Čtěte také: DS 3 E-Tense (2023) – Prémiový kočár na baterky má nový design, ale i techniku


Nová luxusní verze a vylepšený interiér

Pro zájemce o luxusní pocit z jízdy bude nově připravena i kožená verze interiéru Opera. Kromě hnědou kůží obšitého interiéru nabídne i vylepšená sedadla s vyhříváním, chlazením a masážní funkcí i další technické vychytávky. Mezi ty můžeme zahrnout panoramatickou střechu, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, zatmavená skla, bezdrátové nabíjení telefonu nebo aktivní tlumiče DS Active Scan Suspension. Pokud byste si chtěli pohodlí navýšit o cestovního asistenta, toho si budete muset pořídit ve volitelné příplatkové výbavě.

Sportovněji laděné verze Performance Line a Performance Line+ poznáte na první pohled díky zatmavenému logu vozidla na přední kapotě i na znacích označující plug-in hybridní pohon E-Tense na víku kufru. Modely DS 4 a DS 4 Cross budou i nadále nabízeny ve variantách spalující výhradně benzín a diesel nebo v plug-in hybridní variantě.

Ceny variant

Ceny na domácím francouzském trhu budou začínat na 33 450 eurech za nejzákladnější benzínovou verzi. Hybridní verzi pořídíte od 41 100 eur a nejvyšší verze DS 4 Cross Opera vás přijde na 55 700 eur, tedy zhruba na jeden milion a 370 tisíc korun.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."