Na začátku roku 2024 přišel nejen stát s dotacemi na elektromobily a vodíkové vozy, ale také automobilka Toyota s vlastními dotacemi na hybridní automobily. Označení může být pro někoho poněkud matoucí, protože jde prakticky jen o běžné cenové zvýhodnění, které v podobě akčních nabídek má snad každá automobilka. Nemusíte tedy nic vyřizovat navíc, žádné papírování a byrokracie jako v případě státních dotací.
Toyota se záměrně stejným pojmenováním svého již poměrně dlouhodobého cenového zvýhodnění snaží narážet na to, že zatímco stát dal dotace na plně elektrické a vodíkové modely, na ty hybridní nic nepřispěl. A tak dává „dotace“ samotná Toyota.
U státních dotací můžete pořídit osobní elektromobil až o 200 tisíc výhodněji, u užitkových vozidel je to až 250 tisíc a u vodíkových elektromobilů pak až 300 tisíc korun. Podmínkou je financování úvěrem. Jak tomu je u Toyoty a jejích hybridů?
U dotací na hybridy má Toyota odlišný metr, kdy každý model má odlišné cenové zvýhodnění. Výhodou je, že může vůz pořídit kdokoliv a jakkoliv, tedy dotace na hybridy od Toyoty je dostupná nejen pro právnické, ale i pro fyzické osoby, a nejen při financování úvěrem, ale i při využití operativního leasingu KINTO One nebo při nákupu v hotovosti.
Nejvyšší dotaci má Toyota Camry Hybrid, a to až 240 tisíc korun, a to vrcholné varianty 2.5 Hybrid s výbavou Executive, kterou místo 1 205 000 Kč pořídíte za 965 000 Kč. Slabší motorizace a výbavy pak mají také nižší cenové zvýhodnění.
Jednotlivé „dotace“ na hybridní Toyoty, ale i nehybridní vozy najdete přímo na webu automobilky coby akční zvýhodnění v ceníkách jednotlivých modelů.
Na začátku roku 2024 přišel nejen stát s dotacemi na elektromobily a vodíkové vozy, ale také automobilka Toyota s vlastními dotacemi na hybridní automobily. Označení může být pro někoho poněkud matoucí, protože jde prakticky jen o běžné cenové zvýhodnění, které v podobě akčních nabídek má snad každá automobilka. Nemusíte tedy nic vyřizovat navíc, žádné papírování a byrokracie jako v případě státních dotací.
Toyota se záměrně stejným pojmenováním svého již poměrně dlouhodobého cenového zvýhodnění snaží narážet na to, že zatímco stát dal dotace na plně elektrické a vodíkové modely, na ty hybridní nic nepřispěl. A tak dává „dotace“ samotná Toyota.
U státních dotací můžete pořídit osobní elektromobil až o 200 tisíc výhodněji, u užitkových vozidel je to až 250 tisíc a u vodíkových elektromobilů pak až 300 tisíc korun. Podmínkou je financování úvěrem. Jak tomu je u Toyoty a jejích hybridů?
U dotací na hybridy má Toyota odlišný metr, kdy každý model má odlišné cenové zvýhodnění. Výhodou je, že může vůz pořídit kdokoliv a jakkoliv, tedy dotace na hybridy od Toyoty je dostupná nejen pro právnické, ale i pro fyzické osoby, a nejen při financování úvěrem, ale i při využití operativního leasingu KINTO One nebo při nákupu v hotovosti.
Nejvyšší dotaci má Toyota Camry Hybrid, a to až 240 tisíc korun, a to vrcholné varianty 2.5 Hybrid s výbavou Executive, kterou místo 1 205 000 Kč pořídíte za 965 000 Kč. Slabší motorizace a výbavy pak mají také nižší cenové zvýhodnění.
Jednotlivé „dotace“ na hybridní Toyoty, ale i nehybridní vozy najdete přímo na webu automobilky coby akční zvýhodnění v ceníkách jednotlivých modelů.