Čínský výrobce elektromobilů Nio před třemi dny uvedl na domácí trh inovovanou druhou generaci elektrického SUV s označením ES6. Během této doby přijal do svého systému téměř třicet tisíc předobjednávek. V průměru každý z 330 dealerů přijal na 90 objednávek.
Kromě rezervací dalších 6 600 zájemců rovnou složilo zálohu se závaznou objednávkou. Všechny rezervace Nio ES6 musí být do konce příštího měsíce potvrzené, jinak je výrobce vyřadí z čekací listiny. Nio ale obecně nemá příliš mnoho odřeknutí, v průměru se pohybují s desetiprocentním snížením rezervací. Pokud by se tak stalo i u tohoto modelu, Nio by stále mělo mít v pořadníku kolem 27 tisíc zákazníků.
Společnost sdělila i více statistických údajů o svých klientech. Nejpočetnější skupinou mezi objednateli jsou muži ve věku 30 a 40 let. Ti se postarali o 70 % objednávek. Většina z nich již má rodinu, což i odpovídá zaměření vozu. Ve vrcholné výbavě nabídne vůz pohon dvojicí elektromotorů se systémovým výkonem 360 kW. Přední kola pohání slabší jednotka o síle 150 kW, na zadní nápravu je pak možné poslat až 210 kW.
Čtěte také: Nio ES6 představeno! Nová generace SUV slibuje dojezd až 930 km
V základu dodává automobilka vůz Nio ES6 na dvacetipalcových kolech, které vyženou vůz z klidu na stovku během čtyřech a půl sekundy. V příplatkové výbavě si můžete zvolit i kola o jeden palec v průměru větší. Základní verze s kapacitou baterie 75 kW se na domácím trhu nabízí od 52 tisíc dolarů. Částka zhruba odpovídá 1 150 000 korun. Verze s delším dojezdem a baterií o kapacitě 100 kW je o 8 tisíc dolarů dražší.
Nejvýkonnější verze nabídne dvojnásobnou baterii oproti základu a podle čínských dojezdových testů by takový model s revoluční polopevnou baterií ujet až 930 kilometrů. Zajímavou možností je pořízení vozu bez vlastní baterie. Majitel poté platí za měsíční pronájem. Taková varianta dokáže stlačit cenu vozu i o deset tisíc dolarů níže. Vůz se bude nabízet i na evropském trhu. Zde ale dostane upravené označení EL6, kvůli sporu označení s automobilkou Audi.
Čínský výrobce elektromobilů Nio před třemi dny uvedl na domácí trh inovovanou druhou generaci elektrického SUV s označením ES6. Během této doby přijal do svého systému téměř třicet tisíc předobjednávek. V průměru každý z 330 dealerů přijal na 90 objednávek.
Kromě rezervací dalších 6 600 zájemců rovnou složilo zálohu se závaznou objednávkou. Všechny rezervace Nio ES6 musí být do konce příštího měsíce potvrzené, jinak je výrobce vyřadí z čekací listiny. Nio ale obecně nemá příliš mnoho odřeknutí, v průměru se pohybují s desetiprocentním snížením rezervací. Pokud by se tak stalo i u tohoto modelu, Nio by stále mělo mít v pořadníku kolem 27 tisíc zákazníků.
Společnost sdělila i více statistických údajů o svých klientech. Nejpočetnější skupinou mezi objednateli jsou muži ve věku 30 a 40 let. Ti se postarali o 70 % objednávek. Většina z nich již má rodinu, což i odpovídá zaměření vozu. Ve vrcholné výbavě nabídne vůz pohon dvojicí elektromotorů se systémovým výkonem 360 kW. Přední kola pohání slabší jednotka o síle 150 kW, na zadní nápravu je pak možné poslat až 210 kW.
Čtěte také: Nio ES6 představeno! Nová generace SUV slibuje dojezd až 930 km
V základu dodává automobilka vůz Nio ES6 na dvacetipalcových kolech, které vyženou vůz z klidu na stovku během čtyřech a půl sekundy. V příplatkové výbavě si můžete zvolit i kola o jeden palec v průměru větší. Základní verze s kapacitou baterie 75 kW se na domácím trhu nabízí od 52 tisíc dolarů. Částka zhruba odpovídá 1 150 000 korun. Verze s delším dojezdem a baterií o kapacitě 100 kW je o 8 tisíc dolarů dražší.
Nejvýkonnější verze nabídne dvojnásobnou baterii oproti základu a podle čínských dojezdových testů by takový model s revoluční polopevnou baterií ujet až 930 kilometrů. Zajímavou možností je pořízení vozu bez vlastní baterie. Majitel poté platí za měsíční pronájem. Taková varianta dokáže stlačit cenu vozu i o deset tisíc dolarů níže. Vůz se bude nabízet i na evropském trhu. Zde ale dostane upravené označení EL6, kvůli sporu označení s automobilkou Audi.