Společnost ČEZ oznámila, že od 1. ledna 2017 zdraží svou kartu pro dobíjení elektromobilů ze 150 korun měsíčně na 450 korun mesíčně, tedy o 200 procent. Jako hlavní důvod uvádí to, že se chce dostat s novými cenami k reálným nákladům za dobíjení.
Dosavadní poplatek ve výši 1800 korun za rok, tedy 150 korun bez DPH za jeden měsíc, byl podle ČEZu spíše symbolického charakteru, takže i v upravené výši zůstává velice výhodný pro drtivou většinu zákazníků. Jenže s tím mnozí zákazníci nesouhlasí – podle nich tím naopak společnost minimálně brzdí rozvoji elektromobility v České republice, nebo je dokonce krokem zpět.
“Za 450,- Kč měsíčně je čip, který využijeme jednou nebo dvakrát za měsíc, zbytečně drahý a jediný efekt, které toto skokové navýšení ceny vyvolá je, že polovina lidí čipy vrátí a druhá polovina bude chtít za své peníze co nejvíc nabíjet. Nechápu co je cílem.” uvádí jeden ze zákazníků pod příspěvkem ČEZu na sociální síti Facebook.
ČEZ zmiňuje, že během letošního roku došlo k výraznému rozšíření celé sítě veřejných dobíjecích stanic, a to zejména pro rychlodobíjení, které představují vyšší míru komfortu pro zákazníka. Jejich síť meziročně vzrostla o 150 %. Zákazníci prý také mohli zaznamenat postupné zvýšení kvality služeb a spolehlivosti sítě rychlodobíjecích stanic – díky výměnám stávajících stanic za nové stanice od společnosti ABB.
“Věřím, že někdy v budoucnu bude systém nabíjení v ČR fungovat stejně jako v Americe a západní Evropě, kde se platí za odebranou elektřinu. Jakmile toto zavedete, bude to velký den pro elektromobilitu v Čechách.” píše na Facebooku jiný uživatel.
zdroj: ČEZ
Společnost ČEZ oznámila, že od 1. ledna 2017 zdraží svou kartu pro dobíjení elektromobilů ze 150 korun měsíčně na 450 korun mesíčně, tedy o 200 procent. Jako hlavní důvod uvádí to, že se chce dostat s novými cenami k reálným nákladům za dobíjení.
Dosavadní poplatek ve výši 1800 korun za rok, tedy 150 korun bez DPH za jeden měsíc, byl podle ČEZu spíše symbolického charakteru, takže i v upravené výši zůstává velice výhodný pro drtivou většinu zákazníků. Jenže s tím mnozí zákazníci nesouhlasí – podle nich tím naopak společnost minimálně brzdí rozvoji elektromobility v České republice, nebo je dokonce krokem zpět.
“Za 450,- Kč měsíčně je čip, který využijeme jednou nebo dvakrát za měsíc, zbytečně drahý a jediný efekt, které toto skokové navýšení ceny vyvolá je, že polovina lidí čipy vrátí a druhá polovina bude chtít za své peníze co nejvíc nabíjet. Nechápu co je cílem.” uvádí jeden ze zákazníků pod příspěvkem ČEZu na sociální síti Facebook.
ČEZ zmiňuje, že během letošního roku došlo k výraznému rozšíření celé sítě veřejných dobíjecích stanic, a to zejména pro rychlodobíjení, které představují vyšší míru komfortu pro zákazníka. Jejich síť meziročně vzrostla o 150 %. Zákazníci prý také mohli zaznamenat postupné zvýšení kvality služeb a spolehlivosti sítě rychlodobíjecích stanic – díky výměnám stávajících stanic za nové stanice od společnosti ABB.
“Věřím, že někdy v budoucnu bude systém nabíjení v ČR fungovat stejně jako v Americe a západní Evropě, kde se platí za odebranou elektřinu. Jakmile toto zavedete, bude to velký den pro elektromobilitu v Čechách.” píše na Facebooku jiný uživatel.
zdroj: ČEZ