Ten je podobný spíše volantům závodních vozů, případě vytuněných Fabií. U iNext to ale bude mít svůj smysl. Zploštělý vršek a spodek mají totiž pomoci řidiči se okamžitě zorientovat, respektive rozpoznat, jak je zrovna volant natočen.
Řidič tak může snadno převzít řízení bez toho, aby musel složitě zjišťovat nebo odhadovat, jak je zrovna volant natočený, což přispěje k bezpečnosti. Logiku to má, uvidíme, jaké bude BMW iNext v praxi, dost možná se volant i další detaily ještě budou měnit.
Zdroj: autocar
Do nástupu BMW iNext na trh je ještě daleko, přesto se odhalují někdy hodně zajímavé detaily.
Má to být první BMW, které bude umět jezdit i bez řidičova přičinění. S tím koresponduje i zajímavý detail v podobě volantu, který bude mít dost specifický tvar.
Ten je podobný spíše volantům závodních vozů, případě vytuněných Fabií. U iNext to ale bude mít svůj smysl. Zploštělý vršek a spodek mají totiž pomoci řidiči se okamžitě zorientovat, respektive rozpoznat, jak je zrovna volant natočen.
Řidič tak může snadno převzít řízení bez toho, aby musel složitě zjišťovat nebo odhadovat, jak je zrovna volant natočený, což přispěje k bezpečnosti. Logiku to má, uvidíme, jaké bude BMW iNext v praxi, dost možná se volant i další detaily ještě budou měnit.
Zdroj: autocar