V současné chvíli pořídíte nejlevnější BMW i4 za 1 479 400 Kč, což rozhodně není málo. Mnichovská automobilka však půjde s cenou ještě níž a na evropský trh uvede zcela novou motorizaci s názvem eDrive35. Novinka by dle všeho měla ještě letos dorazit s cenovkou přibližně o 200 tisíc korun nižší. Co všechno se změní?
Elektromobil BMW i4 se v Evropě těší velké popularitě, což dokládá například fakt, že v České republice si tento model odnesl ocenění Auto roku. To je vcelku slušný začátek pro dobývání exkluzivní pozice americké Tesly, která má cenovou politiku Modelu 3 nastavenou velmi podobně.
Bavorská automobilka však chystá konkurenci zasadit další úder v podobě motorizace eDrive35, která by měla cenu základní výbavy srazit přibližně na 1 200 000 Kč. Oficiální ceník pro Evropu ještě není k dispozici a vycházíme tedy z cenové nabídky pro Spojené státy. Pokud si v konfigurátoru zvolíte tuto variantu, můžete počítat s jedním elektromotorem o výkonu 281 koní a 295 Nm točivého momentu. Z 0 na 100 km/h vystřelíte za 5,8 vteřiny.
Nepřehlédněte: BMW může začít testovat své vozy v Česku. U Sokolova zahájilo částečný provoz polygonu
Levnější motorizace bude disponovat také menší baterií, jejíž kapacita je 70,2 kWh, což by mělo vystačit přibližně na 420 kilometrů dojezdu. Také rychlost nabíjení bude narozdíl od dražších variant lehce omezena – z 200 kW se maximální rychlost nabíjení sníží na 180 kW. Z 10 na 80 % se tedy dostanete přibližně za 32 minut, což je o minutu více než u motorizací s větší baterií.
První kusy by evropským zákazníkům měly dorazit v posledním čtvrtletí tohoto roku. Ve Spojených státech si na novou verzi počkají až na začátek nového roku.
V současné chvíli pořídíte nejlevnější BMW i4 za 1 479 400 Kč, což rozhodně není málo. Mnichovská automobilka však půjde s cenou ještě níž a na evropský trh uvede zcela novou motorizaci s názvem eDrive35. Novinka by dle všeho měla ještě letos dorazit s cenovkou přibližně o 200 tisíc korun nižší. Co všechno se změní?
Elektromobil BMW i4 se v Evropě těší velké popularitě, což dokládá například fakt, že v České republice si tento model odnesl ocenění Auto roku. To je vcelku slušný začátek pro dobývání exkluzivní pozice americké Tesly, která má cenovou politiku Modelu 3 nastavenou velmi podobně.
Bavorská automobilka však chystá konkurenci zasadit další úder v podobě motorizace eDrive35, která by měla cenu základní výbavy srazit přibližně na 1 200 000 Kč. Oficiální ceník pro Evropu ještě není k dispozici a vycházíme tedy z cenové nabídky pro Spojené státy. Pokud si v konfigurátoru zvolíte tuto variantu, můžete počítat s jedním elektromotorem o výkonu 281 koní a 295 Nm točivého momentu. Z 0 na 100 km/h vystřelíte za 5,8 vteřiny.
Nepřehlédněte: BMW může začít testovat své vozy v Česku. U Sokolova zahájilo částečný provoz polygonu
Levnější motorizace bude disponovat také menší baterií, jejíž kapacita je 70,2 kWh, což by mělo vystačit přibližně na 420 kilometrů dojezdu. Také rychlost nabíjení bude narozdíl od dražších variant lehce omezena – z 200 kW se maximální rychlost nabíjení sníží na 180 kW. Z 10 na 80 % se tedy dostanete přibližně za 32 minut, což je o minutu více než u motorizací s větší baterií.
První kusy by evropským zákazníkům měly dorazit v posledním čtvrtletí tohoto roku. Ve Spojených státech si na novou verzi počkají až na začátek nového roku.