Automobilka BMW neustále pracuje na stavbě vlastního testovacího polygonu u českého Sokolova. Nyní se výstavba přesouvá do další fáze a společnost může na dvou úsecích předčasně zahájit testování. Prozatím je dokončený dálniční úsek v délce šesti kilometrů. Kompletní dokončení je plánované v polovině příštího roku.
V této lokalitě chce BMW vyvíjet a testovat především své autonomní technologie. V dnešní době je ale tato problematika velmi úzce spojena s digitalizací a elektrifikací vozidel. Proto využije nejen čerstvě dokončený dálniční úsek, na kterém chce simulovat autonomní jízdu.
Realistické prostředí s veškerou běžnou vybaveností dálkových komunikací včetně připojovacích a odpojovacích pruhů mají pomoci s perfektním vyladěním funkcí automatické jízdy. Výhodou je poloha polygonu, který se buduje severně od Sokolova. Místo se nachází v dobré dostupnosti od Mnichova, kde společnost sídlí.
Čtěte také: Spolupráce BMW a McLarenu dostává reálné obrysy. Novinka má mít přes tisíc koní!
Místní areál se přidává k dalším třem, kde automobilka své vozy testuje a připravuje na provoz na pozemních komunikacích. Další podobné areály se nachází v Aschheimu u domovského Mnichova, ve švédském Arjeplogu a doplňuje je Miramas na jihu Francie, kousek od Marseille.
Celý objekt má být dokončen do poloviny příštího roku. Tou dobou budou dobudovány i zbylé řídící budovy a další jedna testovací dráha se přidá ke dvěma současným, na kterých již byl provoz zahájený. Plocha o celkové rozloze přesahující 90 tisíc m² má nabídnout pracovní pozice stovce expertů.
Automobilka BMW neustále pracuje na stavbě vlastního testovacího polygonu u českého Sokolova. Nyní se výstavba přesouvá do další fáze a společnost může na dvou úsecích předčasně zahájit testování. Prozatím je dokončený dálniční úsek v délce šesti kilometrů. Kompletní dokončení je plánované v polovině příštího roku.
V této lokalitě chce BMW vyvíjet a testovat především své autonomní technologie. V dnešní době je ale tato problematika velmi úzce spojena s digitalizací a elektrifikací vozidel. Proto využije nejen čerstvě dokončený dálniční úsek, na kterém chce simulovat autonomní jízdu.
Realistické prostředí s veškerou běžnou vybaveností dálkových komunikací včetně připojovacích a odpojovacích pruhů mají pomoci s perfektním vyladěním funkcí automatické jízdy. Výhodou je poloha polygonu, který se buduje severně od Sokolova. Místo se nachází v dobré dostupnosti od Mnichova, kde společnost sídlí.
Čtěte také: Spolupráce BMW a McLarenu dostává reálné obrysy. Novinka má mít přes tisíc koní!
Místní areál se přidává k dalším třem, kde automobilka své vozy testuje a připravuje na provoz na pozemních komunikacích. Další podobné areály se nachází v Aschheimu u domovského Mnichova, ve švédském Arjeplogu a doplňuje je Miramas na jihu Francie, kousek od Marseille.
Celý objekt má být dokončen do poloviny příštího roku. Tou dobou budou dobudovány i zbylé řídící budovy a další jedna testovací dráha se přidá ke dvěma současným, na kterých již byl provoz zahájený. Plocha o celkové rozloze přesahující 90 tisíc m² má nabídnout pracovní pozice stovce expertů.