Elektrickevozy.cz

Trendy: ankety Elektrickevozy.cz | koronavirus | elektromobilová revoluce v ČR | Tesla Model 3 | TOP 10 elektromobilů pro rok 2020

BMW i2, potenciální nástupce i3, má stát pod tři čtvrtě milionu

  |  Pavel Kreuziger  |  2 komentáře

Podle německého časopisu Manager naznačil Klaus Fröhlich, člen představenstva BMW AG, že potenciální nový model řady i – i2, by se na trh mohl dostat v roce 2024 za ceny pod 30 tisíc eur, tedy zhruba tři čtvrtě milionu korun.

Nové auto má vypadat konvenčněji než BMW i3, ale mohlo by být podobné, co se týče velikosti, a mít formu malého sedanu nebo čtyřdveřového kupé.

Spekulace se zatím neshodují v tom, zda se i2 stane nástupcem i3, nebo zda budou oba modely nabízeny v portfoliu automobilky současně. Dále se hovoří o tom, že u i2 nebude nejspíš využito tolik uhlíkového vlákna jako u i3, protože by to zkrátka bylo příliš drahé na výrobu. Pokles ceny je však zapříčiněn i plánovanou spoluprací BMW v oblasti elektrifikace s koncernem Daimler.

BMW oficiálně pracuje na několika nových elektromobilech, jako jsou iX3, i4 a iNEXT. V dlouhodobějším měřítku by model typu i2 neměl být překvapením, ovšem není jisté, zda by bylo dobré přestat kvůli tomu vyrábět i3, zejména ve světle neustále rostoucích prodejů.

V roce 2018 BMW prodalo těsně pod 37 tisíc kusů modelu i3, přičemž od počátku výroby do konce roku 2018 to bylo celkem přibližně 135 tisíc kusů.

Zdroj: Insideevs

ŠTÍTKY:, , , ,

Diskuze

Zásady komentářů: Vyjadřujte se k tématu a buďte ohleduplní k ostatním.
Komentáře považované za spam, komentáře výhradně propagační povahy nebo vulgární komentáře budou smazány.
avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
KerosinElectroDad.cz Recent comment authors
  Přihlásit k odběru  
nejnovější nejstarší
Upozornit na
ElectroDad
ElectroDad

Jestli se podaří BMW aby i i2 bylo velice svižné a zábavné elektroauto tak jako i3, a bude mít baterii jako poslední verze i3, tj. přes 40 kWh, tedy slušný dojezd 260 km, tak to bude dobrý poměr cena – výkon, za předpokládám další příměstský elektromobil.

Kerosin
Kerosin

250+ km na jedno nabití – na tom už není nic příměstského. Na CCS to budu nabíjet odhadem něco přes půl hodiny (ať nežeru 45 minut). To znamená, že na tisícikilometrové vzdálenosti to jsou 4 zastávky tj. 3 hodiny. Když vezmu v potaz, že na tisícovce bych stejně alespoň jednou (ne-li dvakrát) zastavil (a s rodinou možná i třikrát), tak si z toho můžu tak hodinu až hodinu a půl odečíst. Takže vůči ekvivalentnímu autu se spalovacím motorem, je na tisícikilometrové trati ztráta 90 až 120 minut. No jestli někoho na cestě Praha – Brusel / Benátky / Lvov /… Číst vice »

Mobilní zobrazení