To, co se původně zdálo být jako primitivní defekt, velmi rychle vyústilo v požár celého vozu. Když se majitel Modelu Y obrátil na pomoc k servisnímu středisku, místo očekávané pomoci a popisu dalšího postupu na něj čekalo velké překvapení. Vrak měl totiž nechat odtáhnout do servisního střediska automobilky.
Když se řidič Bishal Malla chystal na obyčejnou cestu pro pár věcí a vyzvednout rodinu, pocítil, jak se jeho Tesla při nájezdu na dálnici začala nezvykle třást. Přirozeně jej tak napadlo zastavit u krajnice a zkontrolovat defekt na pneumatikách. Ještě, že se rozhodl pneumatiky zkontrolovat sám pohledem a nikoliv přes systémy vozu. Od podvozku totiž vycházel dým a v pár následujících minutách celý vzplál.
Malla v rozhovoru pro server Insider sdělil, že s poruchou kontaktoval zákaznickou podporu Tesly, aby případ náležitě zaevidovali. S následnými kroky se již ale zpět nikdo neozval. Ani při opakovaných telefonátech majitele nikdo nekontaktoval. Když se mu to na několikátý pokus podařilo, poradil operátor linky Mallovi doručení zničeného vozu do servisního střediska.
Čtěte také: V Česku se testuje monstrum, které si hravě poradí s požáry elektromobilů
Jde o velmi nezvyklý požadavek, nehledě na prakticky nemožný způsob převozu. Operátor linky žádný doporučený způsob převozu sám nenavrhl. Mallovi nejde o náhradu vozu, o to se postará pojišťovna, jde mu především o princip jednání automobilky a varování ostatních majitelů při podobných situacích.
Řidič měl skutečně velké štěstí, že se rozhodl jednat tímto způsobem. Díky tomu je naživu a je schopný řešit následky požáru s potřebnými autoritami. Kdyby se závada provila o pouhých 30 minut později, byla by s ním ve voze i celá jeho rodina a celý záležitost mohla mít úplně jiný závěr. Tesla se dodnes k záležitosti oficiálně nevyjádřila.
To, co se původně zdálo být jako primitivní defekt, velmi rychle vyústilo v požár celého vozu. Když se majitel Modelu Y obrátil na pomoc k servisnímu středisku, místo očekávané pomoci a popisu dalšího postupu na něj čekalo velké překvapení. Vrak měl totiž nechat odtáhnout do servisního střediska automobilky.
Když se řidič Bishal Malla chystal na obyčejnou cestu pro pár věcí a vyzvednout rodinu, pocítil, jak se jeho Tesla při nájezdu na dálnici začala nezvykle třást. Přirozeně jej tak napadlo zastavit u krajnice a zkontrolovat defekt na pneumatikách. Ještě, že se rozhodl pneumatiky zkontrolovat sám pohledem a nikoliv přes systémy vozu. Od podvozku totiž vycházel dým a v pár následujících minutách celý vzplál.
Malla v rozhovoru pro server Insider sdělil, že s poruchou kontaktoval zákaznickou podporu Tesly, aby případ náležitě zaevidovali. S následnými kroky se již ale zpět nikdo neozval. Ani při opakovaných telefonátech majitele nikdo nekontaktoval. Když se mu to na několikátý pokus podařilo, poradil operátor linky Mallovi doručení zničeného vozu do servisního střediska.
Čtěte také: V Česku se testuje monstrum, které si hravě poradí s požáry elektromobilů
Jde o velmi nezvyklý požadavek, nehledě na prakticky nemožný způsob převozu. Operátor linky žádný doporučený způsob převozu sám nenavrhl. Mallovi nejde o náhradu vozu, o to se postará pojišťovna, jde mu především o princip jednání automobilky a varování ostatních majitelů při podobných situacích.
Řidič měl skutečně velké štěstí, že se rozhodl jednat tímto způsobem. Díky tomu je naživu a je schopný řešit následky požáru s potřebnými autoritami. Kdyby se závada provila o pouhých 30 minut později, byla by s ním ve voze i celá jeho rodina a celý záležitost mohla mít úplně jiný závěr. Tesla se dodnes k záležitosti oficiálně nevyjádřila.