Xiaomi ukazuje, že výrobce smartphonů a dalších technologií dokáže být konkurenceschopný i na poli výrobců aut. Jeho prvotina v podobě modelu Xiaomi SU7 má dechberoucí design, extrémní dojezd přes 800 km, či naprosto brutální výkon, kdy díky celkovému výkonu 673 koní/838 Nm dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,78 s, čímž pokoří i sportovní Porsche Taycan nebo Teslu Model S.
Americká Tesla dlouhé roky slibuje autopilota, který dokáže řídit vůz zapojení člověka, avšak každým rokem to ne a ne vyjít. Elektromobil od Xiaomi možná nemá tolik dat, jako právě Tesla díky rozsáhlé flotile již prodaných elektromobilů, nicméně dokáže být velmi schopný, ať už jde o řízení bez člověka nebo parkování.
Na videu, které ukázalo Xiaomi během oficiálního představení všem novinářům a fanouškům minulý týden, můžete vidět opravdu obdivuhodné kousky.
Řidič čínského auta přijede k parkovacímu domu, zapne funkci autopilotního ovládání pro zaparkování a z vozu vystoupí. Vůz se následně vydá na cestu přes několik pater a různé nástrahy, jako je například protijedoucí auto. Vše vyřeší dokonale a na střeše parkovacího domu pak zaparkuje. Člověk si pak vozidlo přes smartphone opět přivolá, aby pro něj dojelo.
Xiaomi SU7 je pouze prvním z chystaných elektromobilů čínské společnosti. Ta má velké ambice a chce být mezi pěti největšími automobilkami během 15 až 20 let. Již v letošním roce chce být Xiaomi předním hráčem na poli s chytrými technologiemi v autech.
Xiaomi ukazuje, že výrobce smartphonů a dalších technologií dokáže být konkurenceschopný i na poli výrobců aut. Jeho prvotina v podobě modelu Xiaomi SU7 má dechberoucí design, extrémní dojezd přes 800 km, či naprosto brutální výkon, kdy díky celkovému výkonu 673 koní/838 Nm dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 2,78 s, čímž pokoří i sportovní Porsche Taycan nebo Teslu Model S.
Americká Tesla dlouhé roky slibuje autopilota, který dokáže řídit vůz zapojení člověka, avšak každým rokem to ne a ne vyjít. Elektromobil od Xiaomi možná nemá tolik dat, jako právě Tesla díky rozsáhlé flotile již prodaných elektromobilů, nicméně dokáže být velmi schopný, ať už jde o řízení bez člověka nebo parkování.
Na videu, které ukázalo Xiaomi během oficiálního představení všem novinářům a fanouškům minulý týden, můžete vidět opravdu obdivuhodné kousky.
Řidič čínského auta přijede k parkovacímu domu, zapne funkci autopilotního ovládání pro zaparkování a z vozu vystoupí. Vůz se následně vydá na cestu přes několik pater a různé nástrahy, jako je například protijedoucí auto. Vše vyřeší dokonale a na střeše parkovacího domu pak zaparkuje. Člověk si pak vozidlo přes smartphone opět přivolá, aby pro něj dojelo.
Xiaomi SU7 je pouze prvním z chystaných elektromobilů čínské společnosti. Ta má velké ambice a chce být mezi pěti největšími automobilkami během 15 až 20 let. Již v letošním roce chce být Xiaomi předním hráčem na poli s chytrými technologiemi v autech.