Německý výrobce Canyon představil možný projekt zajímavého menšího „šlapacího elektromobilu“, se kterým nebude problém vyjet ven i za špatného počasí. Je snad právě tohle budoucnost elektromobility?
TIP: Co je opravdu podomácku vyrobené elektrokolo? Když použijete motor z pračky
To, zda se bude autíčko vyrábět, je zatím nejisté, jde pouze o koncept. Jeho kabina má vážit 95 kilogramů a má být poháněna šlapáním a elektřinou. Můžeme ho tedy připodobnit k elektrokolu, jehož jezdec je ale chráněn před rozmary počasí: „Jak zaručíte elektrokolu celkovou ochranu před počasím? To je otázka, kterou měli zodpovědět naši designéři a inženýři díky budoucímu konceptu mobility. Řešení je zcela těsnící vozidlo pro pasažéry, které je obklopené inovativní panoramatickou kabinou, která perfektně mísí formu a funkci,“ tvrdí firma Canyon.
Koncept má dojezd 150 kilometrů na jedno nabití a baterii s kapacitou 2 000 Wh, dojezd se může zvýšit použitím druhé baterie. To, zda se bude vozidlo skutečně vyrábět, je ale ve hvězdách: „V nadcházejících letech chceme představit mnoho jiných řešení pro cyklisty, ale implementace jiných konceptů, jako je třeba toto, bude intenzivnější. Koncept nám dává vizi, ve které chceme pokračovat, a to rychle.“
Německý výrobce Canyon představil možný projekt zajímavého menšího „šlapacího elektromobilu“, se kterým nebude problém vyjet ven i za špatného počasí. Je snad právě tohle budoucnost elektromobility?
TIP: Co je opravdu podomácku vyrobené elektrokolo? Když použijete motor z pračky
To, zda se bude autíčko vyrábět, je zatím nejisté, jde pouze o koncept. Jeho kabina má vážit 95 kilogramů a má být poháněna šlapáním a elektřinou. Můžeme ho tedy připodobnit k elektrokolu, jehož jezdec je ale chráněn před rozmary počasí: „Jak zaručíte elektrokolu celkovou ochranu před počasím? To je otázka, kterou měli zodpovědět naši designéři a inženýři díky budoucímu konceptu mobility. Řešení je zcela těsnící vozidlo pro pasažéry, které je obklopené inovativní panoramatickou kabinou, která perfektně mísí formu a funkci,“ tvrdí firma Canyon.
Koncept má dojezd 150 kilometrů na jedno nabití a baterii s kapacitou 2 000 Wh, dojezd se může zvýšit použitím druhé baterie. To, zda se bude vozidlo skutečně vyrábět, je ale ve hvězdách: „V nadcházejících letech chceme představit mnoho jiných řešení pro cyklisty, ale implementace jiných konceptů, jako je třeba toto, bude intenzivnější. Koncept nám dává vizi, ve které chceme pokračovat, a to rychle.“