Jak se již nějakou dobu očekávalo, tak společnost Innogy učinila poněkud odvážný krok a zatla tipec bezplatnému nabíjení elektromobilů. Ceny, které nově představila, však rozhodně nepotěší. Spíš naopak, jde o jedno z nejméně výhodných nabíjení v poměru cena/výkon v České republice.
Při odhalení ceny spadla valné většině lidem brada, protože Innogy si nově účtuje 14,5 koruny za kWh (včetně DPH). Cena je navíc jednotná a platí tedy u AC i DC nabíječek. Dalo by se tedy říci, že by nových služeb Innogy využil jen blázen. Jinými slovy, větší fronty u nabíječek této společnosti v blízké době rozhodně nečekejte.
Jen pro porovnání, například skupina ČEZ si za nabíjení na AC stojanu účtuje pouhých 8 korun za kWh. Při registraci je pak cena oproti Innogy až třikrát nižší. Kromě toho u Innogy také nenajdete žádné rozlišení ceny dle druhu nabíječky. Tudíž všude platíte podle jednotného tarifu nehledě na rychlost nebo druh nabíječky.
Čtěte také: Chcete ušetřit? Lidl nabízí fantastickou nabíjecí sadu do auta za pár stovek
Další zarážející věcí je to, že tarif u nabíjecích stanic Innogy není sjednocený s tarifem E.ON, protože ten Innogy vlastní. Nejenže tarif není sjednocený, ale i u nabíječek E.ON je cena mnohem nižší. Za nabíjení na AC stojanu zaplatíte bez registrace 9 korun za kWh. To samé platí u společnosti PRE, která nabízí nabíjení na AC nabíječkách za 7 korun za kWh. Není tedy jediný důvod Innogy využívat.
Po připojení nabíjecího kabelu do elektromobilu telefonem oskenujte QR kód. Ten vás zavede do aplikace pro nabíjení a platbu. Zde je potřeba zadat e-mailovou adresu, kam vám přijde vyúčtování. Potom dojde k automatickému přesměrovaní na platební bránu, kde dojde k blokaci určité částky.
Na uvedený e-mail by měl dorazit odkaz, pomocí kterého zahájíte nabíjení elektrovozu. Poté stačí zadat číslo nabíjecí stanice a pozici kabelu a je hotovo. Po ukončení nabíjení vám na stejnou e-mailovou adresu dorazí i ďábelské vyúčtování za nabíjení. Kompletně rozepsaný návod naleznete na webu společnosti. Nedalo by se říct, že je to zrovna snadný proces…
Jak se již nějakou dobu očekávalo, tak společnost Innogy učinila poněkud odvážný krok a zatla tipec bezplatnému nabíjení elektromobilů. Ceny, které nově představila, však rozhodně nepotěší. Spíš naopak, jde o jedno z nejméně výhodných nabíjení v poměru cena/výkon v České republice.
Při odhalení ceny spadla valné většině lidem brada, protože Innogy si nově účtuje 14,5 koruny za kWh (včetně DPH). Cena je navíc jednotná a platí tedy u AC i DC nabíječek. Dalo by se tedy říci, že by nových služeb Innogy využil jen blázen. Jinými slovy, větší fronty u nabíječek této společnosti v blízké době rozhodně nečekejte.
Jen pro porovnání, například skupina ČEZ si za nabíjení na AC stojanu účtuje pouhých 8 korun za kWh. Při registraci je pak cena oproti Innogy až třikrát nižší. Kromě toho u Innogy také nenajdete žádné rozlišení ceny dle druhu nabíječky. Tudíž všude platíte podle jednotného tarifu nehledě na rychlost nebo druh nabíječky.
Čtěte také: Chcete ušetřit? Lidl nabízí fantastickou nabíjecí sadu do auta za pár stovek
Další zarážející věcí je to, že tarif u nabíjecích stanic Innogy není sjednocený s tarifem E.ON, protože ten Innogy vlastní. Nejenže tarif není sjednocený, ale i u nabíječek E.ON je cena mnohem nižší. Za nabíjení na AC stojanu zaplatíte bez registrace 9 korun za kWh. To samé platí u společnosti PRE, která nabízí nabíjení na AC nabíječkách za 7 korun za kWh. Není tedy jediný důvod Innogy využívat.
Po připojení nabíjecího kabelu do elektromobilu telefonem oskenujte QR kód. Ten vás zavede do aplikace pro nabíjení a platbu. Zde je potřeba zadat e-mailovou adresu, kam vám přijde vyúčtování. Potom dojde k automatickému přesměrovaní na platební bránu, kde dojde k blokaci určité částky.
Na uvedený e-mail by měl dorazit odkaz, pomocí kterého zahájíte nabíjení elektrovozu. Poté stačí zadat číslo nabíjecí stanice a pozici kabelu a je hotovo. Po ukončení nabíjení vám na stejnou e-mailovou adresu dorazí i ďábelské vyúčtování za nabíjení. Kompletně rozepsaný návod naleznete na webu společnosti. Nedalo by se říct, že je to zrovna snadný proces…