Volkswagen se i nadále potýká s velkými potížemi. O jeho elektromobily je velmi malý zájem a výrobce tak již poněkolikáté zastavuje výrobu. Tentokrát to ovšem nevypadá na dočasné řešení. Výroba zatím nejmenšího modelu ID.3 nabere jiných obrátek, než se dosud plánovalo.
Letos bylo v plánu výrobu rozšířit do hlavního výrobního střediska značky v německém Wolfsburgu. Dosud se ID.3 vyrábí v závodě ve Cvikově. Tam bude i pokračovat, k rozšíření nakonec nedojde. Nové linky by vyžadovaly zásadní úpravy a s nízkým zájmem se rozsáhlé rekonstrukce Volkswagenu nevyplatí. Závod ve Cvikově má již modernizaci za sebou, a tak se bude i nadále věnovat výrobě elektrických modelů.
Nejde o první přerušení výroby, které musí Němci ve spojení se svými elektromobily podnikat. Ze stejného důvodu malého zájmu již byla na několik týdnů výroba přerušena i v pozdních měsících loňského roku. V roce 2023 se prodalo pouhých 140 800 kusů tohoto modelu. Ve Wolfsburgu se ušetří finance a ve Cvikově si lidé budou moci udržet svojí pozici.
Čtěte také: Volkswagen může mít v příštím roce problém s emisemi. Vydělá na tom zákazník?
Vůz se vyrábí i na linkách v Drážďanech. Christian Vollmer, člen představenstva, během rozhovoru pro server Handelsblatt uvedl, že úpravy ve výrobě se této továrny nijak negativně nedotknou. Model ID.3 prošel v loňském roce faceliftem i znatelným vylepšením v interiéru a ve spolehlivosti, lidé ale přesto vůči těmto elektromobilům drží určitou míru zášti.
V omezené míře se malý elektromobil ve Wolfsburgu již vyráběl. Kvůli stavu a zaměření výrobních linek ale nešlo o masovou výrobu. ID.3 je jediným elektrickým modelem, který měl doplnit ikonický Golf v krátké i delší variantě, rodinný model Touran a dvojici středních SUV Tiguan a Seat Tarraco.
Volkswagen se i nadále potýká s velkými potížemi. O jeho elektromobily je velmi malý zájem a výrobce tak již poněkolikáté zastavuje výrobu. Tentokrát to ovšem nevypadá na dočasné řešení. Výroba zatím nejmenšího modelu ID.3 nabere jiných obrátek, než se dosud plánovalo.
Letos bylo v plánu výrobu rozšířit do hlavního výrobního střediska značky v německém Wolfsburgu. Dosud se ID.3 vyrábí v závodě ve Cvikově. Tam bude i pokračovat, k rozšíření nakonec nedojde. Nové linky by vyžadovaly zásadní úpravy a s nízkým zájmem se rozsáhlé rekonstrukce Volkswagenu nevyplatí. Závod ve Cvikově má již modernizaci za sebou, a tak se bude i nadále věnovat výrobě elektrických modelů.
Nejde o první přerušení výroby, které musí Němci ve spojení se svými elektromobily podnikat. Ze stejného důvodu malého zájmu již byla na několik týdnů výroba přerušena i v pozdních měsících loňského roku. V roce 2023 se prodalo pouhých 140 800 kusů tohoto modelu. Ve Wolfsburgu se ušetří finance a ve Cvikově si lidé budou moci udržet svojí pozici.
Čtěte také: Volkswagen může mít v příštím roce problém s emisemi. Vydělá na tom zákazník?
Vůz se vyrábí i na linkách v Drážďanech. Christian Vollmer, člen představenstva, během rozhovoru pro server Handelsblatt uvedl, že úpravy ve výrobě se této továrny nijak negativně nedotknou. Model ID.3 prošel v loňském roce faceliftem i znatelným vylepšením v interiéru a ve spolehlivosti, lidé ale přesto vůči těmto elektromobilům drží určitou míru zášti.
V omezené míře se malý elektromobil ve Wolfsburgu již vyráběl. Kvůli stavu a zaměření výrobních linek ale nešlo o masovou výrobu. ID.3 je jediným elektrickým modelem, který měl doplnit ikonický Golf v krátké i delší variantě, rodinný model Touran a dvojici středních SUV Tiguan a Seat Tarraco.