Je to tady! Po dlouhém čekání plném slibů, konceptů a vzletných frází, jsme se dočkali. ID.3 byl oficiálně představen.
Po Beetlu a Golfu tak má jít o nový milník v dějinách automobilky Volkswagen. Představení se odehrálo včera, ještě před zahájením autosalonu ve Frankfurtu. Dostupné budou tři varianty, lišící se kapacitou baterie.
Základní model se vejde do 30 tisíc eur (775 tisíc korun). Disponovat bude 45 kWh baterií a dojezdem 330 kilometrů. Firma zatím nezveřejnila ceny dalších dvou variant. Jedná se o prostřední s 58 kWh baterií, která umožní dojezd až 420 kilometrů a nejvyšší verzi se 77 kWh akumulátorem a dojezdem 550 kilometrů. Na baterii bude záruka 8 let nebo 160 tisíc kilometrů.
ID.3 s nejmenší baterií půjde dobíjet výkonem 50 kW, kdo bude chtít čerpat energii rychleji (100 kW), tomu VW tuto možnost dá za příplatek. Varianta s prostřední kapacitou pak bude mít 100 kW dobíjení v základu a nejdražší verze pak bude umět až 125 kW.
Uvnitř prostorného interiéru pak bude centrální displej o velikosti 10″. Volkswagen nespoléhá jen na něj, ale i na dotyková tlačítka. Jediné, co dostalo klasické spínače, jsou varovné blikače a ovládání okének. Průhledový displej před řidičem a hlasové ovládání samozřejmě nesmí chybět.
Uvidíme, jak ID.3 obstojí proti konkurenci. Na trh by se měly první kusy dostat v létě 2020.
Je to tady! Po dlouhém čekání plném slibů, konceptů a vzletných frází, jsme se dočkali. ID.3 byl oficiálně představen.
Po Beetlu a Golfu tak má jít o nový milník v dějinách automobilky Volkswagen. Představení se odehrálo včera, ještě před zahájením autosalonu ve Frankfurtu. Dostupné budou tři varianty, lišící se kapacitou baterie.
Základní model se vejde do 30 tisíc eur (775 tisíc korun). Disponovat bude 45 kWh baterií a dojezdem 330 kilometrů. Firma zatím nezveřejnila ceny dalších dvou variant. Jedná se o prostřední s 58 kWh baterií, která umožní dojezd až 420 kilometrů a nejvyšší verzi se 77 kWh akumulátorem a dojezdem 550 kilometrů. Na baterii bude záruka 8 let nebo 160 tisíc kilometrů.
ID.3 s nejmenší baterií půjde dobíjet výkonem 50 kW, kdo bude chtít čerpat energii rychleji (100 kW), tomu VW tuto možnost dá za příplatek. Varianta s prostřední kapacitou pak bude mít 100 kW dobíjení v základu a nejdražší verze pak bude umět až 125 kW.
Uvnitř prostorného interiéru pak bude centrální displej o velikosti 10″. Volkswagen nespoléhá jen na něj, ale i na dotyková tlačítka. Jediné, co dostalo klasické spínače, jsou varovné blikače a ovládání okének. Průhledový displej před řidičem a hlasové ovládání samozřejmě nesmí chybět.
Uvidíme, jak ID.3 obstojí proti konkurenci. Na trh by se měly první kusy dostat v létě 2020.