Poté, co německý Volkswagen představil svůj dosud nejlevnější koncept ID. 2all s dojezdem přibližně 483 km, vytahuje automobilka z rukávu další trumf.
Generální ředitel automobilky Volkswagen Thomas Schäfer říká, že koncept ID. 2all, který je inspirován klasickými modely jako Volkswagen Beetle nebo Volkswagen Golf, ukazuje, kam směřuje budoucnost značky. Automobil bude vytvořen na nové platformě MEB Entry a jeho cena by měla začínat na částce nižší, než 25 000 eur.
Nejnovější projekt, označený jako Volkswagen ID.1, ale bude ještě levnější a jeho cena má začínat na částce přibližně 17 000 eur. Půjde o nejmenší a nejdostupnější elektromobil značky Volkswagen a má být jedním z deseti modelů uvedených na trh v příštích třech letech.
Volkswagen ID.1 má být podobně velký jako současný spalovací model Polo a dokonce se uvažuje, že by si vůz mohl přinést do elektrické éry stejný název. Levný elektromobil má být postaven na nové, zatím neznámé platformě, vyvíjené koncernem Volkswagen a zejména automobilkou Škoda Auto.
Čtěte také: Volkswagen do 3 let představí těchto 10 elektromobilů. Není to trochu overkill?
Thomas Schäfer připouští, že není jednoduché vyrábět elektromobil za podobnou cenu, ale říká, že Volkswagen má několik týmů, které se zaměřují zejména na možnosti snižování nákladů. Automobilka vlastní rozsáhlou síť výrobních závodů a věří, že to může být při velkoobjemové výrobě elektromobilů značnou výhodou.
Cenově dostupný Volkswagen ID.1 bude s největší pravděpodobností sdílet některé komponenty s konceptem ID. 2all. Půjde zřejmě o motor s výkonem 231 koní umístěný vpředu a 38kWh nebo 59kWh baterii. Vzhledem k ceně je ale pravděpodobnější použití menší baterie. Otázkou zůstává, zda bude možné, vzhledem k vysokým výrobním nákladům, vyrábět elektromobil této cenové relace v Evropě.
Poté, co německý Volkswagen představil svůj dosud nejlevnější koncept ID. 2all s dojezdem přibližně 483 km, vytahuje automobilka z rukávu další trumf.
Generální ředitel automobilky Volkswagen Thomas Schäfer říká, že koncept ID. 2all, který je inspirován klasickými modely jako Volkswagen Beetle nebo Volkswagen Golf, ukazuje, kam směřuje budoucnost značky. Automobil bude vytvořen na nové platformě MEB Entry a jeho cena by měla začínat na částce nižší, než 25 000 eur.
Nejnovější projekt, označený jako Volkswagen ID.1, ale bude ještě levnější a jeho cena má začínat na částce přibližně 17 000 eur. Půjde o nejmenší a nejdostupnější elektromobil značky Volkswagen a má být jedním z deseti modelů uvedených na trh v příštích třech letech.
Volkswagen ID.1 má být podobně velký jako současný spalovací model Polo a dokonce se uvažuje, že by si vůz mohl přinést do elektrické éry stejný název. Levný elektromobil má být postaven na nové, zatím neznámé platformě, vyvíjené koncernem Volkswagen a zejména automobilkou Škoda Auto.
Čtěte také: Volkswagen do 3 let představí těchto 10 elektromobilů. Není to trochu overkill?
Thomas Schäfer připouští, že není jednoduché vyrábět elektromobil za podobnou cenu, ale říká, že Volkswagen má několik týmů, které se zaměřují zejména na možnosti snižování nákladů. Automobilka vlastní rozsáhlou síť výrobních závodů a věří, že to může být při velkoobjemové výrobě elektromobilů značnou výhodou.
Cenově dostupný Volkswagen ID.1 bude s největší pravděpodobností sdílet některé komponenty s konceptem ID. 2all. Půjde zřejmě o motor s výkonem 231 koní umístěný vpředu a 38kWh nebo 59kWh baterii. Vzhledem k ceně je ale pravděpodobnější použití menší baterie. Otázkou zůstává, zda bude možné, vzhledem k vysokým výrobním nákladům, vyrábět elektromobil této cenové relace v Evropě.