Šanghajský autosalon je doslova za rohem, ale Volkswagen se snaží na sebe strhnout co nejvíce pozornosti ještě před jeho zahájením. Patrně si uvědomuje důležitost Číny, jako největšího trhu s elektromobily na světě.
Roomzz je postaven na platformě MEB, na kterou VW hodně vsází. Jedná se čistě elektrické SUV, které je takovým větším bráškou vozu I.D. Crozz. Hlavním rozdílem je ale fakt, že Roomzz bude možné mít se třemi řadami sedadel. Třetí řada ale nebude přidělaná napevno, ale půjde vyndat, čímž vznikne pravděpodobně poměrně velký úložný prostor.
Vepředu pak bude samozřejmě velký digitální panel a vůz bude schopen vysokého stupně samořízení. I.D. Roomzz bude mít jakousi svoji vlastní verzi technologie 4MOTION. Dva elektromotory budou dohromady dodávat výkon 225 kW, což mu umožní zrychlit z 0 na 100 km/h za 6.6 sekundy. Maximální rychlost pak bude 180 km/h.
Baterie I.D. Roomzz bude mít kapacitu 82 kWh, což umožní dojezd až 450 kilometrů. Produkce má začít v roce 2020.
Zdroj: insideevs
Šanghajský autosalon je doslova za rohem, ale Volkswagen se snaží na sebe strhnout co nejvíce pozornosti ještě před jeho zahájením. Patrně si uvědomuje důležitost Číny, jako největšího trhu s elektromobily na světě.
Roomzz je postaven na platformě MEB, na kterou VW hodně vsází. Jedná se čistě elektrické SUV, které je takovým větším bráškou vozu I.D. Crozz. Hlavním rozdílem je ale fakt, že Roomzz bude možné mít se třemi řadami sedadel. Třetí řada ale nebude přidělaná napevno, ale půjde vyndat, čímž vznikne pravděpodobně poměrně velký úložný prostor.
Vepředu pak bude samozřejmě velký digitální panel a vůz bude schopen vysokého stupně samořízení. I.D. Roomzz bude mít jakousi svoji vlastní verzi technologie 4MOTION. Dva elektromotory budou dohromady dodávat výkon 225 kW, což mu umožní zrychlit z 0 na 100 km/h za 6.6 sekundy. Maximální rychlost pak bude 180 km/h.
Baterie I.D. Roomzz bude mít kapacitu 82 kWh, což umožní dojezd až 450 kilometrů. Produkce má začít v roce 2020.
Zdroj: insideevs