Při prvním uvedení Volkswagenu ID.3 na trh zužovala model řada problémů plynoucích ze špatně navrženého a nedokončeného softwaru infotainmentu. Následné aktualizace udělaly z ID.3 mnohem lepší auto. Volkswagen nyní modelu dává zcela nový informační a zábavní systém, vyšší výkon a vylepšenou funkci předběžné úpravy baterie, která umožňuje rychlejší nabíjení.
Velkou novinkou je 12,9palcový dotykový displej infotainmentu s vylepšeným softwarem. Volkswagen slibuje novou a intuitivní strukturu menu, integraci ChatGPT a nové uspořádání ovládání klimatizace umístěné ve spodní části obrazovky. Díky tomu by změna nastavení klimatu ve voze měla být mnohem méně frustrující, i když se pod obrazovkou stále nacházejí dotykové posuvníky pro nastavení teploty a hlasitosti. Stejný styl ovládání je stále přítomen také na volantu, i když se Volkswagen zařekl, že do svých vozů vrátí fyzická tlačítka. Ta budou možná přidána s další velkou aktualizací.
Varianta ID.3 Pro S má vyšší výkon až 170 kW (230 koní), takže z 0 na 100 km/h zrychlí vůz za 7,1 sekundy. Přestože baterie této varianty má stejnou kapacitu 77 kWh, Volkswagen o ní říká, že nyní má vylepšený dojezd až 558 km dle WLTP oproti 544 km u modelu před aktualizací. Volkswagen také dodává, že aktualizace zlepšila nabíjecí výkon a umožňuje ID.3 Pro S nabíjet rychleji díky inovativní funkci nabíjení a tepelného managementu, která zajišťuje, že baterie je před dalším zastavením vozidla u rychlé nabíječky předem připravená k optimálnímu průběhu nabíjení.
Čtěte také: Auto budoucnosti? Volkswagen navrhl dechberoucí koncept ID.Code
Podobná funkce, kdy je jako cíl cesty zvolena prostřednictvím navigace rychlá nabíječka (DC) automobilů, je známá již z řady jiných elektromobilů. Možnost přípravy baterie pro nabíjení je skvělým doplňkem pro modely VW ID.3, kde nyní zkrátí dobu nabíjení o několik minut zejména během chladných měsíců. S novým infotainmentem získá Volkswagen ID.3 několik dalších funkcí, včetně asistované změny jízdního pruhu v okamžiku aktivace adaptivního tempomatu. K dispozici bude dokonce funkce Car2X, která řidiče včas varuje před potenciálními nebezpečími, jakými jsou například práce na silnici, dlouhé dopravní kolony nebo nehody.
Upgradovaná je také funkce Park Assist Plus, která nyní například dokáže provést uložený parkovací manévr až na vzdálenost 50 m. Nový bezpečnostní prvek umožňuje vozu zamezit otevření dveří v okamžiku, kdy chtějí cestující vystoupit, pokud automobil detekuje blížící se vozidla, která by mohla do dveří narazit. Model ID.3 Pro S obsahuje také inovovaný volitelný zvukový systém Harman Kardon s 12 reproduktory, který má nyní více možností nastavení a novou integrovanou aplikaci, která upravuje nastavení vozidla v závislosti na jeho třech přizpůsobitelných režimech.
Při prvním uvedení Volkswagenu ID.3 na trh zužovala model řada problémů plynoucích ze špatně navrženého a nedokončeného softwaru infotainmentu. Následné aktualizace udělaly z ID.3 mnohem lepší auto. Volkswagen nyní modelu dává zcela nový informační a zábavní systém, vyšší výkon a vylepšenou funkci předběžné úpravy baterie, která umožňuje rychlejší nabíjení.
Velkou novinkou je 12,9palcový dotykový displej infotainmentu s vylepšeným softwarem. Volkswagen slibuje novou a intuitivní strukturu menu, integraci ChatGPT a nové uspořádání ovládání klimatizace umístěné ve spodní části obrazovky. Díky tomu by změna nastavení klimatu ve voze měla být mnohem méně frustrující, i když se pod obrazovkou stále nacházejí dotykové posuvníky pro nastavení teploty a hlasitosti. Stejný styl ovládání je stále přítomen také na volantu, i když se Volkswagen zařekl, že do svých vozů vrátí fyzická tlačítka. Ta budou možná přidána s další velkou aktualizací.
Varianta ID.3 Pro S má vyšší výkon až 170 kW (230 koní), takže z 0 na 100 km/h zrychlí vůz za 7,1 sekundy. Přestože baterie této varianty má stejnou kapacitu 77 kWh, Volkswagen o ní říká, že nyní má vylepšený dojezd až 558 km dle WLTP oproti 544 km u modelu před aktualizací. Volkswagen také dodává, že aktualizace zlepšila nabíjecí výkon a umožňuje ID.3 Pro S nabíjet rychleji díky inovativní funkci nabíjení a tepelného managementu, která zajišťuje, že baterie je před dalším zastavením vozidla u rychlé nabíječky předem připravená k optimálnímu průběhu nabíjení.
Čtěte také: Auto budoucnosti? Volkswagen navrhl dechberoucí koncept ID.Code
Podobná funkce, kdy je jako cíl cesty zvolena prostřednictvím navigace rychlá nabíječka (DC) automobilů, je známá již z řady jiných elektromobilů. Možnost přípravy baterie pro nabíjení je skvělým doplňkem pro modely VW ID.3, kde nyní zkrátí dobu nabíjení o několik minut zejména během chladných měsíců. S novým infotainmentem získá Volkswagen ID.3 několik dalších funkcí, včetně asistované změny jízdního pruhu v okamžiku aktivace adaptivního tempomatu. K dispozici bude dokonce funkce Car2X, která řidiče včas varuje před potenciálními nebezpečími, jakými jsou například práce na silnici, dlouhé dopravní kolony nebo nehody.
Upgradovaná je také funkce Park Assist Plus, která nyní například dokáže provést uložený parkovací manévr až na vzdálenost 50 m. Nový bezpečnostní prvek umožňuje vozu zamezit otevření dveří v okamžiku, kdy chtějí cestující vystoupit, pokud automobil detekuje blížící se vozidla, která by mohla do dveří narazit. Model ID.3 Pro S obsahuje také inovovaný volitelný zvukový systém Harman Kardon s 12 reproduktory, který má nyní více možností nastavení a novou integrovanou aplikaci, která upravuje nastavení vozidla v závislosti na jeho třech přizpůsobitelných režimech.