Obecně každé auto bez ohledu na druh pohonu má problém v extrémních mrazech. U aut se spalovacími motory je běžné, že při velmi vysokých teplotách nenastartují. Pokud jde o elektromobily, mráz snižuje kapacitu jejich baterií a prodlužuje nabíjení o hodiny. Současná extrémní studená vlna v Chicagu však způsobila, že se spousta vozidel Tesla na Superchargerech vůbec nenabíjela.
Jak informuje server New York Post, například Chicago stejně jako celý Středozápad svírají v posledních dnech kruté mrazy, kdy záporné teploty dosahují dvouciferných hodnot. Média píší o spoustě vozidel Tesla, která uvízla bez energie, protože se po připojení k Superchargeru vůbec nezačala nabíjet. Nabíjecí stanice se tak doslova změnily ve hřbitovy aut.
„Nic. Žádná šťáva. Stále nula procent,“ uvedl Tyler Beard, který se v neděli odpoledne pokoušel dobít svou Teslu na Superchargeru v Oak Brook ve státě Illinois. „A to jsem strávil venku tři hodiny, stejně jako včera,“ doplnil. Beard a několik dalších majitelů automobilů Tesla se snažili nabít svá auta uprostřed dlouhých front a opuštěných aut na jiných Superchargerech v oblasti Chicaga, uvedla zpravodajská stanice.
„Není ‚zapoj a jdi‘. Baterii musíte předem připravit, což znamená, že ji musíte zahřát na optimální teplotu, aby se rychle nabila,“ komentoval pro Fox News současné problémy s nabíjením Mark Bilek z Chicago Auto Trade Association.
Čtěte také: Rychlost nabíjení Cybertrucku na dnešních Superchargerech je zklamáním
Přípravu akumulátoru Tesly provádí systém od americké automobilky automaticky, pokud v navigaci zadáte jako cíl nabíjecí stanici Tesla Supercharger. Proto by bylo překvapivé, kdyby to byl problém pro většinu z Tesel, které se v současných mrazech odmítají nabíjet. Je možné, že kvůli extrémně chladnému počasí v regionu selhávají samotné Superchargery. Samotná automobilka však k problému zatím mlčí.
Obecně každé auto bez ohledu na druh pohonu má problém v extrémních mrazech. U aut se spalovacími motory je běžné, že při velmi vysokých teplotách nenastartují. Pokud jde o elektromobily, mráz snižuje kapacitu jejich baterií a prodlužuje nabíjení o hodiny. Současná extrémní studená vlna v Chicagu však způsobila, že se spousta vozidel Tesla na Superchargerech vůbec nenabíjela.
Jak informuje server New York Post, například Chicago stejně jako celý Středozápad svírají v posledních dnech kruté mrazy, kdy záporné teploty dosahují dvouciferných hodnot. Média píší o spoustě vozidel Tesla, která uvízla bez energie, protože se po připojení k Superchargeru vůbec nezačala nabíjet. Nabíjecí stanice se tak doslova změnily ve hřbitovy aut.
„Nic. Žádná šťáva. Stále nula procent,“ uvedl Tyler Beard, který se v neděli odpoledne pokoušel dobít svou Teslu na Superchargeru v Oak Brook ve státě Illinois. „A to jsem strávil venku tři hodiny, stejně jako včera,“ doplnil. Beard a několik dalších majitelů automobilů Tesla se snažili nabít svá auta uprostřed dlouhých front a opuštěných aut na jiných Superchargerech v oblasti Chicaga, uvedla zpravodajská stanice.
„Není ‚zapoj a jdi‘. Baterii musíte předem připravit, což znamená, že ji musíte zahřát na optimální teplotu, aby se rychle nabila,“ komentoval pro Fox News současné problémy s nabíjením Mark Bilek z Chicago Auto Trade Association.
Čtěte také: Rychlost nabíjení Cybertrucku na dnešních Superchargerech je zklamáním
Přípravu akumulátoru Tesly provádí systém od americké automobilky automaticky, pokud v navigaci zadáte jako cíl nabíjecí stanici Tesla Supercharger. Proto by bylo překvapivé, kdyby to byl problém pro většinu z Tesel, které se v současných mrazech odmítají nabíjet. Je možné, že kvůli extrémně chladnému počasí v regionu selhávají samotné Superchargery. Samotná automobilka však k problému zatím mlčí.