Indie tvrdě protlačuje elektromobilitu a to i za cenu nařízení. Teď visí hrozba vynuceného podílu elektrických aut ve flotile nad taxislužbami typu Uber a Ola.
Tento druh taxislužeb je někdy nazýván “taxi agregátory” a celosvětově je jeho nejznámějším zástupcem firma Uber. V Indii si ale získala popularitu i firma OIa. Obě tyto společnosti budou v nedaleké budoucnosti patrně nuceny zařídit, aby část jejich flotily tvořily elektromobily.
Podíl elektromobilů má být následovný:
Problém takového nařízení je ten, že v Indii jednak příliš není kupní síla na zatím dost drahé elektromobily a pak také chybějící infrastruktura. Za posledních 12 měsíců se v této lidnaté zemi prodalo 3 600 aut poháněných bateriemi, což je opravdu málo. Navíc některé taxislužby už zkoušely zavést něco podobného samy od sebe, ale narazily na odpor způsobený dlouhým čekáním ve frontách u dobíjecích stanic. Řidiči se pak ještě rádi vraceli k vozům s konvenčním pohonem.
Indie tvrdě protlačuje elektromobilitu a to i za cenu nařízení. Teď visí hrozba vynuceného podílu elektrických aut ve flotile nad taxislužbami typu Uber a Ola.
Tento druh taxislužeb je někdy nazýván “taxi agregátory” a celosvětově je jeho nejznámějším zástupcem firma Uber. V Indii si ale získala popularitu i firma OIa. Obě tyto společnosti budou v nedaleké budoucnosti patrně nuceny zařídit, aby část jejich flotily tvořily elektromobily.
Podíl elektromobilů má být následovný:
Problém takového nařízení je ten, že v Indii jednak příliš není kupní síla na zatím dost drahé elektromobily a pak také chybějící infrastruktura. Za posledních 12 měsíců se v této lidnaté zemi prodalo 3 600 aut poháněných bateriemi, což je opravdu málo. Navíc některé taxislužby už zkoušely zavést něco podobného samy od sebe, ale narazily na odpor způsobený dlouhým čekáním ve frontách u dobíjecích stanic. Řidiči se pak ještě rádi vraceli k vozům s konvenčním pohonem.