Simone Giertz je známá YouTuberka, která je proslulá především tím, že sestavila už celou řadu naprosto nepotřebných nebo nepoužitelných robotů. Její videa jsou plná nadsázky a humoru. Čas od času však přijde s něčím opravdu zajímavým.
Jejím posledním projektem je Truckla. Simone sice o sobě říká, že má úhlovou brusku a svářečku a nebojí se je použít, ale řezat do nového Modelu 3 není jen tak. A tak si pozvala pár lidí, co jsou v podobných úpravách šikovnější než ona a pustili se do práce.
Proč zrovna Model 3 a ne třeba Model X nebo S? Model 3 má ocelovou karoserii, se kterou se lépe pracuje, než s hliníkem u Modelu S a navíc asi “trojka” zvítězila i cenou. Jak Simone uvedla ve videu, paradoxně je nejvýhodnější koupit nový vůz, protože “Standard Range” je levnější než ojetá “Long Range”.
Po odstrojení vozu od všeho čalounění a nepotřebných plastů s tým pustil do práce. Výsledek jejich snažení vypadá poměrně dobře, ačkoliv my v redakci bychom se do podobné šílenosti asi nepustili.
Simone Giertz je známá YouTuberka, která je proslulá především tím, že sestavila už celou řadu naprosto nepotřebných nebo nepoužitelných robotů. Její videa jsou plná nadsázky a humoru. Čas od času však přijde s něčím opravdu zajímavým.
Jejím posledním projektem je Truckla. Simone sice o sobě říká, že má úhlovou brusku a svářečku a nebojí se je použít, ale řezat do nového Modelu 3 není jen tak. A tak si pozvala pár lidí, co jsou v podobných úpravách šikovnější než ona a pustili se do práce.
Proč zrovna Model 3 a ne třeba Model X nebo S? Model 3 má ocelovou karoserii, se kterou se lépe pracuje, než s hliníkem u Modelu S a navíc asi “trojka” zvítězila i cenou. Jak Simone uvedla ve videu, paradoxně je nejvýhodnější koupit nový vůz, protože “Standard Range” je levnější než ojetá “Long Range”.
Po odstrojení vozu od všeho čalounění a nepotřebných plastů s tým pustil do práce. Výsledek jejich snažení vypadá poměrně dobře, ačkoliv my v redakci bychom se do podobné šílenosti asi nepustili.