Japonská automobilka sice už několik let nabízí nespočet povedených automobilů vybavených elektrickým pohonem, doposud však žádný z její početné flotily stále není čistým elektromobilem, nýbž “pouze” jen hybridem. Nejpozději v roce 2020 se to má změnit.
Toyota podle nejnovějších zpráv pracuje na nové baterii, která má zdokonalit současnou Li-Ion technologii (využívanou nejen u elektromobilů, ale také například u mobilních telefonů). Vylepšená baterie by měla zvýšit kapacitu asi o 15 procent, a tedy také zvýšit celkovou dojezdovou vzdálenost elektromobilu.
Pokud jde o automobilku Toyota a elektromobil, poprvé se zřejmě dočkáme až za pár let, konkrétně někdy kolem roku 2020. Japonci do té doby chtějí nejprve přijít s novými technologiemi, které by pomohly k prodejnímu úspěchu jejich prvního elektromobilu. Jednou z klíčových otázek je vyřešení dojezdové vzdálenosti, a tedy vyrobení lepší baterie.
zdroj: reuters
Japonská automobilka sice už několik let nabízí nespočet povedených automobilů vybavených elektrickým pohonem, doposud však žádný z její početné flotily stále není čistým elektromobilem, nýbž “pouze” jen hybridem. Nejpozději v roce 2020 se to má změnit.
Toyota podle nejnovějších zpráv pracuje na nové baterii, která má zdokonalit současnou Li-Ion technologii (využívanou nejen u elektromobilů, ale také například u mobilních telefonů). Vylepšená baterie by měla zvýšit kapacitu asi o 15 procent, a tedy také zvýšit celkovou dojezdovou vzdálenost elektromobilu.
Pokud jde o automobilku Toyota a elektromobil, poprvé se zřejmě dočkáme až za pár let, konkrétně někdy kolem roku 2020. Japonci do té doby chtějí nejprve přijít s novými technologiemi, které by pomohly k prodejnímu úspěchu jejich prvního elektromobilu. Jednou z klíčových otázek je vyřešení dojezdové vzdálenosti, a tedy vyrobení lepší baterie.
zdroj: reuters