Toyota se pochlubila svojí nejnovější výrobní linkou, která je připravena na vysoko nákladovou výrobu elektrických modelů. Společnost ji postavila v domácím Japonsku a má znamenat novou éru této tradiční automobilky. Primárním cílem nyní je dohnat ztrátu na evropské i americké konkurenty.
Největší chloubou a předností továrny v Myochi je zajisté vlastní gigantický lis. Jeho příchod Toyota avizovala již v červnu letošního roku. Stejně jako v případě Tesly, i Toyota chce zjednodušit proces výroby karoserií a podvozkových dílů. Komplexní lisované díly zvyšují strukturální pevnost, snižují hmotnost a náklady na výrobu a montáž.
Společnost tvrdí, že má bohaté zkušenosti s lisováním za nízkého tlaku i s pokročilou výrobou potřebných předloh. Nejspíše se odkazují na svojí práci s lisováním motorových bloků. Giga lisy mají společnosti zrychlit proces výroby z 24 hodin na pouhých 20 minut. Toyota si vyvinula vlastní analytický systém pro rychlé zlepšení kvality a učení z poškozených a defektních kousků.
Čtěte také: Toyota poskytne Paříži stovky vodíkových aut. Olympiáda bude ekologičtější
Cílem je tvorba nové strukturální platformy pro elektromobily a s tím spojený mnohem více automatizovaný proces výroby. Rychlejší výrobní procesy chce Toyota brzy zúročit i v dalších plánovaných továrnách. Plánuje další výraznou investici do výrobní linky v továrně Motomachi v provincii Aichi. Nové elektromobily se budou skládat ze třech zásadních částí. Přední a zadní část bude spojovat centrální. Lidský dohled nebude potřeba ani po dokončení montáže vozidla. Ta se mají sama navádět po továrních halách.
Výrobce se taktéž pochlubil snímky ze své nové linky pro výrobu baterií s pevným elektrolytem. Podle posledních informací se Toyota již nyní nachází ve velmi pokročilém stádiu vývoje tohoto revolučního typu baterií. Oznámeným cílem je baterie schopná provozu až 1 200 kilometrů na jedno nabití. Doplnění energie by navíc nemělo trvat déle než deset minut. Na trh by je Toyota měla uvést v letech 2027 až 2028. Další taková továrna by měla vyrůst v Severní Karolíně v USA. Firma do výstavby investuje až 2,1 miliardy dolarů.
Toyota se pochlubila svojí nejnovější výrobní linkou, která je připravena na vysoko nákladovou výrobu elektrických modelů. Společnost ji postavila v domácím Japonsku a má znamenat novou éru této tradiční automobilky. Primárním cílem nyní je dohnat ztrátu na evropské i americké konkurenty.
Největší chloubou a předností továrny v Myochi je zajisté vlastní gigantický lis. Jeho příchod Toyota avizovala již v červnu letošního roku. Stejně jako v případě Tesly, i Toyota chce zjednodušit proces výroby karoserií a podvozkových dílů. Komplexní lisované díly zvyšují strukturální pevnost, snižují hmotnost a náklady na výrobu a montáž.
Společnost tvrdí, že má bohaté zkušenosti s lisováním za nízkého tlaku i s pokročilou výrobou potřebných předloh. Nejspíše se odkazují na svojí práci s lisováním motorových bloků. Giga lisy mají společnosti zrychlit proces výroby z 24 hodin na pouhých 20 minut. Toyota si vyvinula vlastní analytický systém pro rychlé zlepšení kvality a učení z poškozených a defektních kousků.
Čtěte také: Toyota poskytne Paříži stovky vodíkových aut. Olympiáda bude ekologičtější
Cílem je tvorba nové strukturální platformy pro elektromobily a s tím spojený mnohem více automatizovaný proces výroby. Rychlejší výrobní procesy chce Toyota brzy zúročit i v dalších plánovaných továrnách. Plánuje další výraznou investici do výrobní linky v továrně Motomachi v provincii Aichi. Nové elektromobily se budou skládat ze třech zásadních částí. Přední a zadní část bude spojovat centrální. Lidský dohled nebude potřeba ani po dokončení montáže vozidla. Ta se mají sama navádět po továrních halách.
Výrobce se taktéž pochlubil snímky ze své nové linky pro výrobu baterií s pevným elektrolytem. Podle posledních informací se Toyota již nyní nachází ve velmi pokročilém stádiu vývoje tohoto revolučního typu baterií. Oznámeným cílem je baterie schopná provozu až 1 200 kilometrů na jedno nabití. Doplnění energie by navíc nemělo trvat déle než deset minut. Na trh by je Toyota měla uvést v letech 2027 až 2028. Další taková továrna by měla vyrůst v Severní Karolíně v USA. Firma do výstavby investuje až 2,1 miliardy dolarů.