Nissan představil plně elektrickou sanitku, která vychází z dodávky Nissan NV400. Tato sanitka vznikla jako část projektu v rámci programu “Bezemisní Tokio”.
TIP: Elektroauto pro pořádné chlapy. Nový Hummer EV se nám postupně odhaluje
Nissan ve spolupráci s Tokijským požárním sborem oznámil, že do flotily požárníků přibude elektrický záchranný vůz. Elektrická ambulance má kapacitu až 7 lidí a bude provozována v rámci Ikebukurského hasičského sboru v Tokiu. Tato ambulance je součástí programu “Bezemisní Tokio”. Na projektu elektrické sanitky se podílel Nissan, tokijský požární sbor a také vedení města Tokio.
Elektrosanitka je poháněna elektrickým motorem s výkonem 55 kW. Vůz je vybaven dvěma bateriemi, hlavní trakční baterie o výkonu 33 kW a pak dodatečná 8kW baterie, která umožňuje delší používání elektrických přístrojů a klimatizace. Větší baterii lze nabíjet výkonem až 7 kW (AC). Elektrická záchranka se musí obejít bez možnosti nabíjení skrze stejnosměrný proud (DC). Menší baterie se dá pak nabíjet výkonem 1,5 kW. Sanitka se také může přepnout do V2G módu, kdy se stane mobilním zdrojem energie. To se dá využít například během výpadku proudu, anebo při nějaké přírodní katastrofě.
Karoserie byla vytvořena společností Autoworks Kyoto přesně na míru japonským předpisům a regulacím, je také přizpůsobena přesně pro zadavatele zakázky. Celkové sanitářské vybavení pak bylo vyvinuto firmou Gruau, což je evropský výrobce nadstaveb pro pohotovostní vozy.
zdroj: electrive
Nissan představil plně elektrickou sanitku, která vychází z dodávky Nissan NV400. Tato sanitka vznikla jako část projektu v rámci programu “Bezemisní Tokio”.
TIP: Elektroauto pro pořádné chlapy. Nový Hummer EV se nám postupně odhaluje
Nissan ve spolupráci s Tokijským požárním sborem oznámil, že do flotily požárníků přibude elektrický záchranný vůz. Elektrická ambulance má kapacitu až 7 lidí a bude provozována v rámci Ikebukurského hasičského sboru v Tokiu. Tato ambulance je součástí programu “Bezemisní Tokio”. Na projektu elektrické sanitky se podílel Nissan, tokijský požární sbor a také vedení města Tokio.
Elektrosanitka je poháněna elektrickým motorem s výkonem 55 kW. Vůz je vybaven dvěma bateriemi, hlavní trakční baterie o výkonu 33 kW a pak dodatečná 8kW baterie, která umožňuje delší používání elektrických přístrojů a klimatizace. Větší baterii lze nabíjet výkonem až 7 kW (AC). Elektrická záchranka se musí obejít bez možnosti nabíjení skrze stejnosměrný proud (DC). Menší baterie se dá pak nabíjet výkonem 1,5 kW. Sanitka se také může přepnout do V2G módu, kdy se stane mobilním zdrojem energie. To se dá využít například během výpadku proudu, anebo při nějaké přírodní katastrofě.
Karoserie byla vytvořena společností Autoworks Kyoto přesně na míru japonským předpisům a regulacím, je také přizpůsobena přesně pro zadavatele zakázky. Celkové sanitářské vybavení pak bylo vyvinuto firmou Gruau, což je evropský výrobce nadstaveb pro pohotovostní vozy.
zdroj: electrive