To bude něco pro mlsné jazýčky! Tesla chce prodávat tematické bonbóny

  • V e-shopu Tesly můžeme nalézt celou řadu kuriozit
  • Po pivu, tequile a mezcalu se aktuálně zaměří na abstinenty a děti
  • Automobilka si zaregistrovala čtyři ochranné známky na vlastní bonbony
Představa AI, jak by mohly vypadat gumové bonbony v podobě elektromobilu Tesla | foto: vlastní

Představa AI, jak by mohly vypadat gumové bonbony v podobě elektromobilu Tesla | foto: vlastní

Americká Tesla si u amerického Úřadu pro patenty a ochranné známky (USPTO) zaregistrovala čtveřici ochranných známek, jak píše server Not a Tesla App. Tentokrát se nejedná o nové modely, funkce nebo o převratné technologie, ale o něco mnohem, mnohem sladšího, totiž o bonbóny.

Známe jen jména

Podání pro patentový úřad obsahují čtyři názvy: Supercharged Gummy, Cyberberry, Mango Bolt a Dog Mode Chill. Kromě názvů cukrovinek nebo předmětů podobných cukrovinkám však nic nevíme. Ochranné známky neobsahují žádná konkrétní loga, ani vykreslení. Můžeme tak maximálně popustit uzdu fantazie.

Ačkoli nevíme, o jaký typ bonbonu se jedná, jedno je jisté. Vzhledem k tomu, jak prémiové byly všechny dosavadní potravinářské výrobky Tesly, můžeme pravděpodobně očekávat vysoce kvalitní ingredience a také odpovídající cenu. Ta rozhodně nebude nízká. Otázkou však je, zda-li takový typ zboží bude vhodný pro sběratele.

Jestli se bude jednat jen o limitovaný sérii pro fanoušky nebo jestli se Tesla pustí do cukrovinek ve velkém, není jasné. Faktem je, že Elon Musk už před lety, tehdy ještě na Twitteru, hlásil, že chce založit továrnu na výrobu cukrovinek, a tvrdil, že to myslí vážně. Možná se o Elonových nových ambicích dozvíme více během nadcházejícího hovoru k výsledkům Tesly, který se bude konat příští úterý 23. července.

Tesla logo

Tesla si hýčká své fanoušky | foto: Unsplash


Čtěte také: Skončí Češi s remcáním? Elektromobily dostávají baterie s doživotní zárukou!


Bohatá historie blbinek

Oficiální e-shop Tesly je vedle více či méně praktického příslušenství k vozům Tesla plný nejrůznější tematických suvenýrů a šíleností. Fanoušci je milují. Vzpomeňme například samolepku na okno, které pak vypadá jako rozbité kovovou koulí, kladivo, láhev ve stylu Cybertrucku nebo třeba píšťalku Cybertruck a mnoho dalšího. V minulosti Tesla nabízela své vlastní pivo, tequilu a naposledy minulý měsíc uvedla na trh vlastní mezcal.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

To bude něco pro mlsné jazýčky! Tesla chce prodávat tematické bonbóny

  • V e-shopu Tesly můžeme nalézt celou řadu kuriozit
  • Po pivu, tequile a mezcalu se aktuálně zaměří na abstinenty a děti
  • Automobilka si zaregistrovala čtyři ochranné známky na vlastní bonbony
Představa AI, jak by mohly vypadat gumové bonbony v podobě elektromobilu Tesla | foto: vlastní

Představa AI, jak by mohly vypadat gumové bonbony v podobě elektromobilu Tesla | foto: vlastní

Americká Tesla si u amerického Úřadu pro patenty a ochranné známky (USPTO) zaregistrovala čtveřici ochranných známek, jak píše server Not a Tesla App. Tentokrát se nejedná o nové modely, funkce nebo o převratné technologie, ale o něco mnohem, mnohem sladšího, totiž o bonbóny.

Známe jen jména

Podání pro patentový úřad obsahují čtyři názvy: Supercharged Gummy, Cyberberry, Mango Bolt a Dog Mode Chill. Kromě názvů cukrovinek nebo předmětů podobných cukrovinkám však nic nevíme. Ochranné známky neobsahují žádná konkrétní loga, ani vykreslení. Můžeme tak maximálně popustit uzdu fantazie.

Ačkoli nevíme, o jaký typ bonbonu se jedná, jedno je jisté. Vzhledem k tomu, jak prémiové byly všechny dosavadní potravinářské výrobky Tesly, můžeme pravděpodobně očekávat vysoce kvalitní ingredience a také odpovídající cenu. Ta rozhodně nebude nízká. Otázkou však je, zda-li takový typ zboží bude vhodný pro sběratele.

Jestli se bude jednat jen o limitovaný sérii pro fanoušky nebo jestli se Tesla pustí do cukrovinek ve velkém, není jasné. Faktem je, že Elon Musk už před lety, tehdy ještě na Twitteru, hlásil, že chce založit továrnu na výrobu cukrovinek, a tvrdil, že to myslí vážně. Možná se o Elonových nových ambicích dozvíme více během nadcházejícího hovoru k výsledkům Tesly, který se bude konat příští úterý 23. července.

Tesla logo

Tesla si hýčká své fanoušky | foto: Unsplash


Čtěte také: Skončí Češi s remcáním? Elektromobily dostávají baterie s doživotní zárukou!


Bohatá historie blbinek

Oficiální e-shop Tesly je vedle více či méně praktického příslušenství k vozům Tesla plný nejrůznější tematických suvenýrů a šíleností. Fanoušci je milují. Vzpomeňme například samolepku na okno, které pak vypadá jako rozbité kovovou koulí, kladivo, láhev ve stylu Cybertrucku nebo třeba píšťalku Cybertruck a mnoho dalšího. V minulosti Tesla nabízela své vlastní pivo, tequilu a naposledy minulý měsíc uvedla na trh vlastní mezcal.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."