Teslista to schytal od pickupů. Nejprve ho zablokovaly, pak zavalily kouřem

Matouš Vrchota
  • Řidiči elektromobilů to v USA nemají vůbec lehké
  • V mnoha případech se jedná o projev šikany ze strany řidičů spalovacích vozů
  • Řidič Tesly zažil kouřové peklo na dálnici
Interiér u Tesly Model 3 | foto: Tesla
Interiér u Tesly Model 3 | foto: Tesla

Čtěte také: Lidem hrozí tučná pokuta za blokování nabíječky! Trestat je prý potřeba


V mnoha případech jde i o život

V rychlosti kolem 100 km/h jde o velmi nebezpečný akt. V případě překážky na silnici by měl řidič Nathan skutečně co dělat, aby se včas vyhnul. Sám zmiňuje, že takové chování i úpravy vozidel by měly být ilegální. V krajní situaci jde i o ohrožení na zdraví. K tomu se pojí i další část. Dým z dieselu je plný karcinogenních látek, které nejen že řidič dobrovolně v takové míře vypouští do ovzduší, ale může uškodit i okolním řidičům.

Tesla Model 3 navíc jako jediný z řady nemá možnost filtrování nasávání vzduchu do kabiny skrze HEPA filtr. Ten je totiž součástí čistícího systému Bioweapon Defense Mode, který mají všechny zbylé vozy Tesly, ale pro Model 3 je příliš velký. Systém se stará o čištění nasávaného vzduchu a do kabiny pouští pouze nezávadný vzduch pro posádku. Modely S a X systém dostaly již v roce 2018, Model Y následoval v roce 2020.


Autor článku

Matouš Vrchota - Redaktor

Matouš se zajímá o moderní technologie, zejména v oblasti automotive. Baví ho vše digitální, ideálně s Androidem. Ve volném čase se věnuje úpravám rodinného vozového parku nebo vyráží na kole.


Komentáře


Nejnovější články