Tesla začíná prodávat další kravinku. Vyjde na „krásných“ 3 500 korun

Luboš Srb
  • Tesla pokračuje v prodeji originálních věciček pro fanoušky značky
  • Tentokrát přichází se speciálním pivním setem inspirovaným Cybertruckem
  • Pořídili byste si tuhle kravinku za v přepočtu 3 500 korun?
Tesla CyberBeer + CyberStein Limited Edition Set
Tesla CyberBeer + CyberStein Limited Edition Set

Marketing Tesly je velmi propracovaný a počítá mimo jiné i s prodejem originálních věcí pro všechny své fanoušky, pro které je Tesla více než jen automobilka, slušně řečeno. Někdy dokáže svými kravinkami dost pobavit, propagaci obstará povětšinou sám Elon Musk.

Máte rádi pivo? A Teslu? Tohle musíte mít!

Možná si vzpomínáte na Teslu a její pivo nazvané GigaBier, které přišlo začátkem letošního roku v souvislosti (ačkoliv se zpožděním – pozn. redakce) s otevřením německé továrny Gigafactory u Berlína. Tři lahve lahodného moku se začalo prodávat za 89 dolarů, v přepočtu 1 900 korun.

Tentokrát míří do prodeje něco ještě lepšího, tedy rovnou celý pivní set a navíc se jedná o limitovanou edici (počet vyrobených kusů neznáme – pozn. redakce). Takže pro největší fanoušky Tesly jde o něco, co prostě musí mít. Produkt se nazývá CyberBeer + CyberStein Limited Edition Set a jedná se o dvě lahve s pivem a dvě keramické pivní „skleničky“ o objemu 330 ml.

Tesla CyberBeer + CyberStein Limited Edition Set
Tesla CyberBeer + CyberStein Limited Edition Set

Čtěte také: 7 důvodů, proč je Tesla úspěšná


Oslava hranatého exoskeletonu Cybertrucku

Tesla na svém e-shopu uvádí, že tento pivní set je oslavou hranatého exoskeletonu Cybertrucku. Pokud tedy máte rádi pivo a líbí se vám design Cybertrucku, tak není důvod váhat, tedy pokud se vyskytujete na území USA.

Produkt totiž bohužel není v tuto chvíli dostupný v Evropě a je otázkou, jestli vůbec někdy bude, když jde o limitovanou edici, která se nejspíše během pár hodin vyprodá. Cena produktu je 150 dolarů, v přepočtu zhruba 3 500 korun.


Autor článku

Luboš Srb - Šéfredaktor

Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.


Komentáře


Nejnovější články