Pamatujete si ještě na kontroverzi ohledně náhlého zrychlování elektromobilů Tesla bez přičinění řidiče? Tehdy se tímto problémem zabýval dokonce Úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA), který reagoval na 127 nahlášených incidentů. Automobilka tyto nařčení nyní vyvrací a dokládá k tomu protokoly všech vozů, které měly být obětí poruchy. Co za zbytečnými nehodami stálo a jak jim Tesla předchází?
Že jste si během své řidičské kariéry ani jednou nespletli pedály? V takovém případě buď lžete, nebo jste skutečný talent. Co máme však dělat my ostatní, když při parkování místo brzdy sešlápneme plyn a skončíme uvnitř garáže, aniž bychom otevírali garážová vrata? Ještě, že se podobná situace stala i ostatním majitelům Tesly a můžeme se tedy svézt na vlně vymyšlené poruchy – náhlého a neúmyslného zrychlení.
Kéž by účastníci těchto nehod tušili, že je Tesla schopná ze svých vozů extrahovat protokoly jednotlivých akcí a dosvědčit, že se skutečně nejedná o chybu vozu. Automobilka předložila úřadu NHTSA protokoly všech 127 elektromobilů, které byly nařčeny z poruchy, přičemž všechny potvrzují, že se jednalo o chybu řidiče, nikoliv Tesly.
Čtěte také: Tesla v Německu narazila! Některé Superchargery jsou teď „technicky nelegální”
Společnost se podobným situacím naopak snaží předcházet prostřednictvím Autopilota. Vůz neustále monitoruje okolí a vyhodnocuje, kdy řidič sešlapuje plynový pedál neúmyslně. Pokud budete stát pár desítek centimetrů od plotu a v tu ránu dupnete na plynový pedál, s trochou štěstí začne Tesla místo zrychlování brzdit.
Automobilka uvedla, že pomocí tohoto systému zabrání denně přibližně 40 nehodám. Na druhou stranu přiznává, že implementace této technologie je poněkud problematická, protože nechce, aby Autopilot přehlušil vstupy řidiče a konal proti jeho vůli.
Pamatujete si ještě na kontroverzi ohledně náhlého zrychlování elektromobilů Tesla bez přičinění řidiče? Tehdy se tímto problémem zabýval dokonce Úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA), který reagoval na 127 nahlášených incidentů. Automobilka tyto nařčení nyní vyvrací a dokládá k tomu protokoly všech vozů, které měly být obětí poruchy. Co za zbytečnými nehodami stálo a jak jim Tesla předchází?
Že jste si během své řidičské kariéry ani jednou nespletli pedály? V takovém případě buď lžete, nebo jste skutečný talent. Co máme však dělat my ostatní, když při parkování místo brzdy sešlápneme plyn a skončíme uvnitř garáže, aniž bychom otevírali garážová vrata? Ještě, že se podobná situace stala i ostatním majitelům Tesly a můžeme se tedy svézt na vlně vymyšlené poruchy – náhlého a neúmyslného zrychlení.
Kéž by účastníci těchto nehod tušili, že je Tesla schopná ze svých vozů extrahovat protokoly jednotlivých akcí a dosvědčit, že se skutečně nejedná o chybu vozu. Automobilka předložila úřadu NHTSA protokoly všech 127 elektromobilů, které byly nařčeny z poruchy, přičemž všechny potvrzují, že se jednalo o chybu řidiče, nikoliv Tesly.
Čtěte také: Tesla v Německu narazila! Některé Superchargery jsou teď „technicky nelegální”
Společnost se podobným situacím naopak snaží předcházet prostřednictvím Autopilota. Vůz neustále monitoruje okolí a vyhodnocuje, kdy řidič sešlapuje plynový pedál neúmyslně. Pokud budete stát pár desítek centimetrů od plotu a v tu ránu dupnete na plynový pedál, s trochou štěstí začne Tesla místo zrychlování brzdit.
Automobilka uvedla, že pomocí tohoto systému zabrání denně přibližně 40 nehodám. Na druhou stranu přiznává, že implementace této technologie je poněkud problematická, protože nechce, aby Autopilot přehlušil vstupy řidiče a konal proti jeho vůli.