Největší výrobce elektromobilů na světě, společnost Tesla, aktuálně v Česku provozuje celkem 4 rychlonabíjecí stanice Supercharger, a to v lokalitách: Vestec u Prahy (8 stojanů), Humpolec (6 stojanů), Olomouc (8 stojanů), Brno (4 stojany). A zanedlouho otevře další dvě nové lokality, obě by měly mít dosud nejrychlejší typ nabíjení s výkonem až 250 kW. Jen to nestihne do konce letošního roku, jak bylo původně v plánu. Zpoždění ovšem nebude nijak dramatické.
Dle informací Supercharge.info vyroste nejdříve Supercharger v lokalitě Lovosice poblíž Ústní nad Labem, což pomůže při cestování do Německa. Před dvěma dny přišlo povolení, stavba by měla být hotova na přelomu roku 2020/2021. K dispozici zde bude celkem 8 stojanů otevřených nonstop, pravděpodobně s nejvyšším výkonem až 250 kW, který zatím žádný Supercharger v České republice nezvládá. Aktuální výkon je max. 150 kW.
Nový Supercharger V3 teď Tesla buduje všude po světě, přičemž pro dobití 120 km dojezdu stačí pouhých 5 minut nabíjení. Nejen četnost rychlonabíječek, ale také jejich vyšší výkon představují jednu z největších výhod americké automobilky.
V přípravě je také lokalita České Budějovice, kde by Tesla Supercharger měl vyrůst o něco později než v případě lokality Lovosice, předpokládáme někdy začátkem příštího roku. Tesla nám stále uvádí jako plánovaný termín otevření konec roku 2020, ovšem zde jde spíše ještě o zastaralé informace. Stejně jako lokalita Ždárek, která je nedaleko od Lovosic a je narozdíl od nich stále zobrazena na oficiální Tesla mapě se Superchargery.
Čtěte také: Tesla na některých Superchargerech zlevňuje nabíjení mimo špičku
Aktuálně má Tesla již více než 2 200 lokalit, na každé v průměru asi 9 rychlonabíjecích stojanů. Celkem jde o více než 20 000 rychlonabíječek, což je ve světě něco nevídaného. V Evropě se bavíme o téměř 600 lokalitách, díky čemuž zvládnou majitelé elektromobilů značky Tesla přejet Starý kontitent ze severu až na jih a může to být pro neznalé až překvapivě snadné a pohodlné. I například díky tomu, že se nemusíte o nic starat a jen stačí připojit nabíjecí kabel k vozu, platbu už si pak strhne samotný provozovatel přes platební kartu spárovanou s Teslou.
Největší výrobce elektromobilů na světě, společnost Tesla, aktuálně v Česku provozuje celkem 4 rychlonabíjecí stanice Supercharger, a to v lokalitách: Vestec u Prahy (8 stojanů), Humpolec (6 stojanů), Olomouc (8 stojanů), Brno (4 stojany). A zanedlouho otevře další dvě nové lokality, obě by měly mít dosud nejrychlejší typ nabíjení s výkonem až 250 kW. Jen to nestihne do konce letošního roku, jak bylo původně v plánu. Zpoždění ovšem nebude nijak dramatické.
Dle informací Supercharge.info vyroste nejdříve Supercharger v lokalitě Lovosice poblíž Ústní nad Labem, což pomůže při cestování do Německa. Před dvěma dny přišlo povolení, stavba by měla být hotova na přelomu roku 2020/2021. K dispozici zde bude celkem 8 stojanů otevřených nonstop, pravděpodobně s nejvyšším výkonem až 250 kW, který zatím žádný Supercharger v České republice nezvládá. Aktuální výkon je max. 150 kW.
Nový Supercharger V3 teď Tesla buduje všude po světě, přičemž pro dobití 120 km dojezdu stačí pouhých 5 minut nabíjení. Nejen četnost rychlonabíječek, ale také jejich vyšší výkon představují jednu z největších výhod americké automobilky.
V přípravě je také lokalita České Budějovice, kde by Tesla Supercharger měl vyrůst o něco později než v případě lokality Lovosice, předpokládáme někdy začátkem příštího roku. Tesla nám stále uvádí jako plánovaný termín otevření konec roku 2020, ovšem zde jde spíše ještě o zastaralé informace. Stejně jako lokalita Ždárek, která je nedaleko od Lovosic a je narozdíl od nich stále zobrazena na oficiální Tesla mapě se Superchargery.
Čtěte také: Tesla na některých Superchargerech zlevňuje nabíjení mimo špičku
Aktuálně má Tesla již více než 2 200 lokalit, na každé v průměru asi 9 rychlonabíjecích stojanů. Celkem jde o více než 20 000 rychlonabíječek, což je ve světě něco nevídaného. V Evropě se bavíme o téměř 600 lokalitách, díky čemuž zvládnou majitelé elektromobilů značky Tesla přejet Starý kontitent ze severu až na jih a může to být pro neznalé až překvapivě snadné a pohodlné. I například díky tomu, že se nemusíte o nic starat a jen stačí připojit nabíjecí kabel k vozu, platbu už si pak strhne samotný provozovatel přes platební kartu spárovanou s Teslou.