Poblíž sídla Tesly v Palo Alto byl spatřen Model S vybavený novou řadou senzorů umístěnou na speciální konstrukci.
TIP: Tesla ukázala, jak pracuje Autopilot a co vidí umělá inteligence
Cílem Tesly je přijít do konce letošního roku s plně funkčním Autopilotem, který vás odveze z bodu A do bodu B, aniž byste se museli o cokoliv starat. A také sama zaparkuje, aniž byste museli být ve voze. Možná trochu překvapivě však americká automobilka za poslední 4 roky neprovedla žádné hardwarové vylepšení u svých vozů a stále věří tomu, že vše potřebné již její elektromobily mají a postačí jen postupné softwarové zdokonalení.
Konkrétně mají Tesly v posledních letech ve výbavě 8 prostorových kamer pro získání 360stupňové viditelnosti kolem vozu až do vzdálenosti 250 metrů, dále 12 ultrazvukových senzorů, které detekují jak tvrdé, tak měkké objekty v téměř dvojnásobné vzdálenosti, tj. 500 metrů, a ještě radar směřující dopředu s vylepšeným zpracováním, který poskytuje celému systému data o světě na redundantní vlnové délce, přes kterou lze vidět skrz silný déšť, mlhu, prach a dokonce i automobil stojící před vámi.
Zpátky ale k testování nové sady senzorů. Zatím se neví, o co přesně jde, ale například kolegové ze zahraničního Electreku si myslí, že by mohlo jít o novou sadu senzorů speciálně pro Cybertruck. Větší konstrukce přidělaná na Model S by tomu asi tak odpovídala. Ale samozřejmě může jít klidně i o testování zcela nových senzorů a porovnávání s těmi současnými, které již elektromobily od Tesly mají. Těžko říct. Co myslíte vy?
zdroj: Electrek
Poblíž sídla Tesly v Palo Alto byl spatřen Model S vybavený novou řadou senzorů umístěnou na speciální konstrukci.
TIP: Tesla ukázala, jak pracuje Autopilot a co vidí umělá inteligence
Cílem Tesly je přijít do konce letošního roku s plně funkčním Autopilotem, který vás odveze z bodu A do bodu B, aniž byste se museli o cokoliv starat. A také sama zaparkuje, aniž byste museli být ve voze. Možná trochu překvapivě však americká automobilka za poslední 4 roky neprovedla žádné hardwarové vylepšení u svých vozů a stále věří tomu, že vše potřebné již její elektromobily mají a postačí jen postupné softwarové zdokonalení.
Konkrétně mají Tesly v posledních letech ve výbavě 8 prostorových kamer pro získání 360stupňové viditelnosti kolem vozu až do vzdálenosti 250 metrů, dále 12 ultrazvukových senzorů, které detekují jak tvrdé, tak měkké objekty v téměř dvojnásobné vzdálenosti, tj. 500 metrů, a ještě radar směřující dopředu s vylepšeným zpracováním, který poskytuje celému systému data o světě na redundantní vlnové délce, přes kterou lze vidět skrz silný déšť, mlhu, prach a dokonce i automobil stojící před vámi.
Zpátky ale k testování nové sady senzorů. Zatím se neví, o co přesně jde, ale například kolegové ze zahraničního Electreku si myslí, že by mohlo jít o novou sadu senzorů speciálně pro Cybertruck. Větší konstrukce přidělaná na Model S by tomu asi tak odpovídala. Ale samozřejmě může jít klidně i o testování zcela nových senzorů a porovnávání s těmi současnými, které již elektromobily od Tesly mají. Těžko říct. Co myslíte vy?
zdroj: Electrek