Tesla testuje prototyp s novou řadou senzorů

Poblíž sídla Tesly v Palo Alto byl spatřen Model S vybavený novou řadou senzorů umístěnou na speciální konstrukci.

Model S se speciální konstrukci plnou senzorů pro autopilota | foto: Matt Crowley

TIP: Tesla ukázala, jak pracuje Autopilot a co vidí umělá inteligence

Že by bylo potřeba nejen softwarové, ale i hardwarové vylepšení?

Cílem Tesly je přijít do konce letošního roku s plně funkčním Autopilotem, který vás odveze z bodu A do bodu B, aniž byste se museli o cokoliv starat. A také sama zaparkuje, aniž byste museli být ve voze. Možná trochu překvapivě však americká automobilka za poslední 4 roky neprovedla žádné hardwarové vylepšení u svých vozů a stále věří tomu, že vše potřebné již její elektromobily mají a postačí jen postupné softwarové zdokonalení.

Konkrétně mají Tesly v posledních letech ve výbavě 8 prostorových kamer pro získání 360stupňové viditelnosti kolem vozu až do vzdálenosti 250 metrů, dále 12 ultrazvukových senzorů, které detekují jak tvrdé, tak měkké objekty v téměř dvojnásobné vzdálenosti, tj. 500 metrů, a ještě radar směřující dopředu s vylepšeným zpracováním, který poskytuje celému systému data o světě na redundantní vlnové délce, přes kterou lze vidět skrz silný déšť, mlhu, prach a dokonce i automobil stojící před vámi.

Senzory pro Cybertruck, zcela nové senzory, nebo něco jiného…

Zpátky ale k testování nové sady senzorů. Zatím se neví, o co přesně jde, ale například kolegové ze zahraničního Electreku si myslí, že by mohlo jít o novou sadu senzorů speciálně pro Cybertruck. Větší konstrukce přidělaná na Model S by tomu asi tak odpovídala. Ale samozřejmě může jít klidně i o testování zcela nových senzorů a porovnávání s těmi současnými, které již elektromobily od Tesly mají. Těžko říct. Co myslíte vy?

zdroj: Electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesla testuje prototyp s novou řadou senzorů

Poblíž sídla Tesly v Palo Alto byl spatřen Model S vybavený novou řadou senzorů umístěnou na speciální konstrukci.

Model S se speciální konstrukci plnou senzorů pro autopilota | foto: Matt Crowley

TIP: Tesla ukázala, jak pracuje Autopilot a co vidí umělá inteligence

Že by bylo potřeba nejen softwarové, ale i hardwarové vylepšení?

Cílem Tesly je přijít do konce letošního roku s plně funkčním Autopilotem, který vás odveze z bodu A do bodu B, aniž byste se museli o cokoliv starat. A také sama zaparkuje, aniž byste museli být ve voze. Možná trochu překvapivě však americká automobilka za poslední 4 roky neprovedla žádné hardwarové vylepšení u svých vozů a stále věří tomu, že vše potřebné již její elektromobily mají a postačí jen postupné softwarové zdokonalení.

Konkrétně mají Tesly v posledních letech ve výbavě 8 prostorových kamer pro získání 360stupňové viditelnosti kolem vozu až do vzdálenosti 250 metrů, dále 12 ultrazvukových senzorů, které detekují jak tvrdé, tak měkké objekty v téměř dvojnásobné vzdálenosti, tj. 500 metrů, a ještě radar směřující dopředu s vylepšeným zpracováním, který poskytuje celému systému data o světě na redundantní vlnové délce, přes kterou lze vidět skrz silný déšť, mlhu, prach a dokonce i automobil stojící před vámi.

Senzory pro Cybertruck, zcela nové senzory, nebo něco jiného…

Zpátky ale k testování nové sady senzorů. Zatím se neví, o co přesně jde, ale například kolegové ze zahraničního Electreku si myslí, že by mohlo jít o novou sadu senzorů speciálně pro Cybertruck. Větší konstrukce přidělaná na Model S by tomu asi tak odpovídala. Ale samozřejmě může jít klidně i o testování zcela nových senzorů a porovnávání s těmi současnými, které již elektromobily od Tesly mají. Těžko říct. Co myslíte vy?

zdroj: Electrek

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."