Tesla ve sbírání úspěchů za úspěchem rozhodně nebrzdí. Kalifornská automobilka totiž znovu boduje. Podařilo se jí uspět v soutěži o hodnocení webových stránek automobilových výrobců. Jak tato soutěž probíhala a co všechno jsme se dozvěděli?
Webové stránky jsou v oblasti marketingu společností klíčovou věcí. Kterým automobilovým společnostem se tak v rámci tohoto odvětví daří nejlépe, se rozhodla zjistit společnost J.D. Power. Její nová studie ukazuje, že spokojenost s webovými stránkami ze strany kupujících elektromobilů se od posledního vydání, které bylo zveřejněno loni v létě, zvýšila.
Podle výsledků také výrobci s velkým portfoliem elektromobilů mají v průměru vyšší spokojenost s webovými stránkami než výrobci, kteří se soustředí především na spalováky. Celková spokojenost oproti minulému období ale zůstala stejná. No a dařilo se i Tesle?
Čtěte také: Tesla staví výjimečnou nabíječku. Za život ji bude chtít navštívit snad každý
Studie založená na celkem 12 481 respondentech, kteří uvedli, že očekávají, že budou v příštích dvou letech nakupovat nové vozidlo, byla rozdělena do dvou kategorií a hodnocen byl obsah webu, vizuální stránka, navigace a rychlost. V kategorii prémiových výrobců zvítězil Mercedes-Benz, druhá byla Tesla a třetí místo obsadil Cadillac.
V kategorii masových vozů to bylo pravdu těsné. První tři automobilky na tisícibodové škále, kterou byly hodnoceny, dělil pouze jediný bod. Nakonec však první místo obsadil web jihokorejské společnosti Hyundai, druhé místo obsadilo GMC a třetí místo pak brala Kia.
Tesla ve sbírání úspěchů za úspěchem rozhodně nebrzdí. Kalifornská automobilka totiž znovu boduje. Podařilo se jí uspět v soutěži o hodnocení webových stránek automobilových výrobců. Jak tato soutěž probíhala a co všechno jsme se dozvěděli?
Webové stránky jsou v oblasti marketingu společností klíčovou věcí. Kterým automobilovým společnostem se tak v rámci tohoto odvětví daří nejlépe, se rozhodla zjistit společnost J.D. Power. Její nová studie ukazuje, že spokojenost s webovými stránkami ze strany kupujících elektromobilů se od posledního vydání, které bylo zveřejněno loni v létě, zvýšila.
Podle výsledků také výrobci s velkým portfoliem elektromobilů mají v průměru vyšší spokojenost s webovými stránkami než výrobci, kteří se soustředí především na spalováky. Celková spokojenost oproti minulému období ale zůstala stejná. No a dařilo se i Tesle?
Čtěte také: Tesla staví výjimečnou nabíječku. Za život ji bude chtít navštívit snad každý
Studie založená na celkem 12 481 respondentech, kteří uvedli, že očekávají, že budou v příštích dvou letech nakupovat nové vozidlo, byla rozdělena do dvou kategorií a hodnocen byl obsah webu, vizuální stránka, navigace a rychlost. V kategorii prémiových výrobců zvítězil Mercedes-Benz, druhá byla Tesla a třetí místo obsadil Cadillac.
V kategorii masových vozů to bylo pravdu těsné. První tři automobilky na tisícibodové škále, kterou byly hodnoceny, dělil pouze jediný bod. Nakonec však první místo obsadil web jihokorejské společnosti Hyundai, druhé místo obsadilo GMC a třetí místo pak brala Kia.