Tesla sklízí úspěch i se svými webovými stránkami. Jak dopadly ostatní automobilky?

  • Tesla si připisuje další úspěch
  • Tentokrát se zjišťovala kvalita webových stránek
  • Americká automobilka se v žebříčku umístila velmi dobře
Elektromobily Tesla (SEXY)

Elektromobily Tesla (modely S, 3, X, Y), ilustrační

Tesla ve sbírání úspěchů za úspěchem rozhodně nebrzdí. Kalifornská automobilka totiž znovu boduje. Podařilo se jí uspět v soutěži o hodnocení webových stránek automobilových výrobců. Jak tato soutěž probíhala a co všechno jsme se dozvěděli?

Tesla zase boduje

Webové stránky jsou v oblasti marketingu společností klíčovou věcí. Kterým automobilovým společnostem se tak v rámci tohoto odvětví daří nejlépe, se rozhodla zjistit společnost J.D. Power. Její nová studie ukazuje, že spokojenost s webovými stránkami ze strany kupujících elektromobilů se od posledního vydání, které bylo zveřejněno loni v létě, zvýšila.

Podle výsledků také výrobci s velkým portfoliem elektromobilů mají v průměru vyšší spokojenost s webovými stránkami než výrobci, kteří se soustředí především na spalováky. Celková spokojenost oproti minulému období ale zůstala stejná. No a dařilo se i Tesle?

Webová stránka Tesly

Takhle vypadá webová stránka Tesly


Čtěte také: Tesla staví výjimečnou nabíječku. Za život ji bude chtít navštívit snad každý


Jaké tedy bylo pořadí automobilek?

Studie založená na celkem 12 481 respondentech, kteří uvedli, že očekávají, že budou v příštích dvou letech nakupovat nové vozidlo, byla rozdělena do dvou kategorií a hodnocen byl obsah webu, vizuální stránka, navigace a rychlost. V kategorii prémiových výrobců zvítězil Mercedes-Benz, druhá byla Tesla a třetí místo obsadil Cadillac.

V kategorii masových vozů to bylo pravdu těsné. První tři automobilky na tisícibodové škále, kterou byly hodnoceny, dělil pouze jediný bod. Nakonec však první místo obsadil web jihokorejské společnosti Hyundai, druhé místo obsadilo GMC a třetí místo pak brala Kia.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesla sklízí úspěch i se svými webovými stránkami. Jak dopadly ostatní automobilky?

  • Tesla si připisuje další úspěch
  • Tentokrát se zjišťovala kvalita webových stránek
  • Americká automobilka se v žebříčku umístila velmi dobře
Elektromobily Tesla (SEXY)

Elektromobily Tesla (modely S, 3, X, Y), ilustrační

Tesla ve sbírání úspěchů za úspěchem rozhodně nebrzdí. Kalifornská automobilka totiž znovu boduje. Podařilo se jí uspět v soutěži o hodnocení webových stránek automobilových výrobců. Jak tato soutěž probíhala a co všechno jsme se dozvěděli?

Tesla zase boduje

Webové stránky jsou v oblasti marketingu společností klíčovou věcí. Kterým automobilovým společnostem se tak v rámci tohoto odvětví daří nejlépe, se rozhodla zjistit společnost J.D. Power. Její nová studie ukazuje, že spokojenost s webovými stránkami ze strany kupujících elektromobilů se od posledního vydání, které bylo zveřejněno loni v létě, zvýšila.

Podle výsledků také výrobci s velkým portfoliem elektromobilů mají v průměru vyšší spokojenost s webovými stránkami než výrobci, kteří se soustředí především na spalováky. Celková spokojenost oproti minulému období ale zůstala stejná. No a dařilo se i Tesle?

Webová stránka Tesly

Takhle vypadá webová stránka Tesly


Čtěte také: Tesla staví výjimečnou nabíječku. Za život ji bude chtít navštívit snad každý


Jaké tedy bylo pořadí automobilek?

Studie založená na celkem 12 481 respondentech, kteří uvedli, že očekávají, že budou v příštích dvou letech nakupovat nové vozidlo, byla rozdělena do dvou kategorií a hodnocen byl obsah webu, vizuální stránka, navigace a rychlost. V kategorii prémiových výrobců zvítězil Mercedes-Benz, druhá byla Tesla a třetí místo obsadil Cadillac.

V kategorii masových vozů to bylo pravdu těsné. První tři automobilky na tisícibodové škále, kterou byly hodnoceny, dělil pouze jediný bod. Nakonec však první místo obsadil web jihokorejské společnosti Hyundai, druhé místo obsadilo GMC a třetí místo pak brala Kia.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."