Tesla Referral Program končí. Využijte své body, dokud to ještě jde

Matouš Vrchota
  • Tesla na konci měsíce ukončí „Referral Program“
  • Využijte své body do 30. dubna 2024
  • Jde o definitivní konec, nebo se chystá něco nového?
Nový lineup modelů Tesly
Nový lineup modelů Tesly

Zažíváme deja vu? Tohle jako bychom už někde slyšeli. Není to apríl a není to ani omyl. Tesla se skutečně již po několikáté rozhodla ukončit svůj věrnostní program pro zákazníky. Ti mohou za doporučení nového zákazníka získávat body v rámci tzv. referral programu a za ty si pořídit zajímavé výhody. Tomu je ale konec.

Tesla Referral Program končí

K poslednímu dni tohoto měsíce, tj. 30. dubnu, totiž Tesla ukončí referral program po celém světě. Dlouhou dobu se automobilka místo klasického marketingu spoléhala téměř výhradně na své spokojené zákazníky, kteří se zasloužili o postupné rozšiřování povědomí o značce. Ti si pak mohli pořídit buď bezplatné nabíjení nebo i slevu na pořízení nového vozu. Poprvé takovou možnost zákazníci dostali v roce 2015. Tehdy šlo o jednorázovou odměnu tisíc dolarů. Systém se postupně vyvinul do takové podoby, jak ji známe i dnes.

Z programu ale těžili i doporučení zákazníci. Ti dostali body, aby si později mohli podobné vylepšení pořídit. V nabídce se objevil například i přístup k autonomnímu systému FSD. V jednu chvíli Tesla lákala i na slevy na připravovaný Roadster druhé generace. Součástí promo akce dokonce byl i příslib rozdání až osmdesáti modelů zcela zdarma. Jelikož víme, že postup vývoje tohoto modelu není nijak pokročilý, těžko říci, zda Tesla takový slib někdy plánuje dodržet.

Nová Tesla Model 3 (2024) alias Highland test
Nová Tesla Model 3 (2024) alias Highland test

Čtěte také: Co je Tesla Referral Code? Nezapomínejte jej využívat nejen k nákupu nové Tesly


Program doporučení již jednou vstal z mrtvých

Po velkém rozmachu se ale automobilka rozhodla program v roce 2019 výrazně utlumit, aby jej následně po dvou letech úplně zastavila. V roce 2022 byla služba ale přivedena opět k životu. S původním programem ale měla opět mnohem méně společného. Zákazníci tak museli vzít zavděk alespoň dočasně bezplatným nabíjením, přístupu k FSD nebo vylepšenému připojení k internetu.

Čas od času se v nabídce objevila exkluzivní limitovaná akce, jako například poukaz pro rychlejší dodání Cybertrucku, pozvánka na oficiální představení vozu nebo možnost zakoupení Muskových výstřelků v podobně vlastního piva, tequily nebo plamenometu. Tomu je ale nyní konec.

Je to ovšem definitivní? Chystá Tesla nějakou novou generaci věrnostního programu? To je zatím ve hvězdách, jisté je, že 30. dubna přijdou všichni klienti o přístup do současného programu.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Matouš Vrchota - Redaktor

Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.


Komentáře


Nejnovější články