Kalifornská Tesla nově otevřela svůj první testovací hub. Ten se nachází ve Švédsku a zákazníci díky němu budou moci jednoduše testovat vozy automobilky. Jak bude fungovat a kolik je potřeba zaměstnanců na obsluhu?
Tesla dále rozšiřuje svoji strategii virtuálního prodeje. Tentokrát americká automobilka otevřela první testovací hub v Evropě. Podle tweetu, který automobilka zveřejnila na svém evropském twitterovém účtu, si nyní mohou zákazníci zarezervovat schůzku online na webových stránkách společnosti a po příjezdu do centra zavolat na speciální telefonní číslo.
Zaměstnanec Tesly pak na dálku vozidlo odemkne a zájemce proškolí. Po tomto krátkém procesu již může začít testovací jízda dlouhá asi 30 minut. Tesla tak na místě nepotřebuje žádné zaměstnance. Problémem by však mohli být potenciální vandalové, kteří by během své jízdy mohli vozy poničit.
Čtěte také: Tesla otevírá Superchargery všem elektromobilům, tentokrát v Austrálii
Tesla v posledních letech postupně zavádí novou prodejní strategii. Ta se dosud týkala hlavně Spojených států, kde se automobilka snažila přesouvat své prodejny z míst s vysokým nájmem, jako jsou nákupní centra. Místo toho začala své prodejny stavět například na parkovištích. Spoustu věcí také společnost převedla do prostředí virtuálního.
Nyní to vypadá, že se americká automobilka snaží tuto strategii implementovat i v Evropě a chce zde podpořit hlavně online prodej a dále snižovat své provozní náklady. Na to, zda tato taktika pomůže Tesle na starém kontinentu prodávat více aut, si však budeme muset počkat.
Kalifornská Tesla nově otevřela svůj první testovací hub. Ten se nachází ve Švédsku a zákazníci díky němu budou moci jednoduše testovat vozy automobilky. Jak bude fungovat a kolik je potřeba zaměstnanců na obsluhu?
Tesla dále rozšiřuje svoji strategii virtuálního prodeje. Tentokrát americká automobilka otevřela první testovací hub v Evropě. Podle tweetu, který automobilka zveřejnila na svém evropském twitterovém účtu, si nyní mohou zákazníci zarezervovat schůzku online na webových stránkách společnosti a po příjezdu do centra zavolat na speciální telefonní číslo.
Zaměstnanec Tesly pak na dálku vozidlo odemkne a zájemce proškolí. Po tomto krátkém procesu již může začít testovací jízda dlouhá asi 30 minut. Tesla tak na místě nepotřebuje žádné zaměstnance. Problémem by však mohli být potenciální vandalové, kteří by během své jízdy mohli vozy poničit.
Čtěte také: Tesla otevírá Superchargery všem elektromobilům, tentokrát v Austrálii
Tesla v posledních letech postupně zavádí novou prodejní strategii. Ta se dosud týkala hlavně Spojených států, kde se automobilka snažila přesouvat své prodejny z míst s vysokým nájmem, jako jsou nákupní centra. Místo toho začala své prodejny stavět například na parkovištích. Spoustu věcí také společnost převedla do prostředí virtuálního.
Nyní to vypadá, že se americká automobilka snaží tuto strategii implementovat i v Evropě a chce zde podpořit hlavně online prodej a dále snižovat své provozní náklady. Na to, zda tato taktika pomůže Tesle na starém kontinentu prodávat více aut, si však budeme muset počkat.