Když na začátku letošního roku Tesla odhalila novou verzi modelu S a X s pohonem Plaid+, tak tím zároveň překonala svůj dosavadní rekord ve výkonu svých elektromobilů. Na tom si také novinka společně s dojezdem přes 830 kilometrů na jedno nabití zakládala.
Ovšem čirá prohlášení a sliby nestačí, a tak nastaly komplikace. Zpočátku šlo například o zpoždění, kvůli kterému byl Plaid+ odložen až na polovinu roku 2022, což je o půl roku později oproti původnímu plánu. Minulý měsíc zase Tesla úplně zablokovala podávání nových rezervací, což už mohlo leccos napovědět.
Čtěte také: Tesla odhalila rekordní čas závodu na čtvrt míle, výsledku neuvěříte
Když Musk dostal otázku, jaký je konkrétní důvod zrušení Plaid+, tak odpověděl: „Myslíme si, že když máte dojezd vyšší jak 640 km, tak už na větším dojezdu nezáleží. Pokud řidič jede trasu delší jak 640 km, tak stejně vždy musí někde zastavit, aby si odpočinul, najedl se, dal si kávu atd.“
Když na začátku letošního roku Tesla odhalila novou verzi modelu S a X s pohonem Plaid+, tak tím zároveň překonala svůj dosavadní rekord ve výkonu svých elektromobilů. Na tom si také novinka společně s dojezdem přes 830 kilometrů na jedno nabití zakládala.
Ovšem čirá prohlášení a sliby nestačí, a tak nastaly komplikace. Zpočátku šlo například o zpoždění, kvůli kterému byl Plaid+ odložen až na polovinu roku 2022, což je o půl roku později oproti původnímu plánu. Minulý měsíc zase Tesla úplně zablokovala podávání nových rezervací, což už mohlo leccos napovědět.
Čtěte také: Tesla odhalila rekordní čas závodu na čtvrt míle, výsledku neuvěříte
Když Musk dostal otázku, jaký je konkrétní důvod zrušení Plaid+, tak odpověděl: „Myslíme si, že když máte dojezd vyšší jak 640 km, tak už na větším dojezdu nezáleží. Pokud řidič jede trasu delší jak 640 km, tak stejně vždy musí někde zastavit, aby si odpočinul, najedl se, dal si kávu atd.“