Majitel Tesly Model S ve verzi Plaid vzal svůj elektromobil na testovací jízdu po zasněžené cestě. To by se nemuselo zdát jako něco zvláštního, jenže na voze byly obuté letní pneumatiky. A to už může být pořádně nebezpečné. Sám řidič přiznal, že to byl vcelku hloupý nápad.
Může se stát, že vás počasí někdy zaskočí a nejste na něj řádně připraveni ani vy, ani vaše vozidlo. V takovém případě se můžete ráno vzbudit a najdete své vozidlo pod deseti centimetry sněhu. Pokud tedy jet musíte, pojedete nejspíše velmi opatrně.
Tak se zachoval i řidič Tesly. Model S Plaid mu v takovém případě pomohl zvýšením podvozku pro lepší prostupnost sněhem, pohon všech kol zařídil větší jistotu při jízdě. Maximální rekuperace z brzd pak pomůže s trakcí v nižší rychlosti. Podle slov majitele jel po sněhu maximálně kolem třicítky, jen tak zůstane vůz v nejvyšším nastavení světlé výšky. Bez toho by ani neprojel vyjetými kolejemi.
Nepřehlédněte: Tesla opět zdražuje autopilota, potvrdil to sám Musk. Nová cena je raketa!
Po ujetí zhruba osmi kilometrů se řidič dostal na asfaltovou komunikaci a celá jízda byla o něco bezpečnější. Řidič ale zůstal ostražitý pro případ náledí na vozovce.
Žádné rozvášnění třech nadupaných elektromotorů se tedy nekonalo. Vše proběhlo s maximální pozorností a v nejvyšší možné míře bezpečnosti. Nejlepší by samozřejmě bylo nevyjíždět vůbec, ale pokud vám to situace nedovolí, i Tesla v nejrychlejší verzi vám v takové situaci dokáže pomoci.
Majitel Tesly Model S ve verzi Plaid vzal svůj elektromobil na testovací jízdu po zasněžené cestě. To by se nemuselo zdát jako něco zvláštního, jenže na voze byly obuté letní pneumatiky. A to už může být pořádně nebezpečné. Sám řidič přiznal, že to byl vcelku hloupý nápad.
Může se stát, že vás počasí někdy zaskočí a nejste na něj řádně připraveni ani vy, ani vaše vozidlo. V takovém případě se můžete ráno vzbudit a najdete své vozidlo pod deseti centimetry sněhu. Pokud tedy jet musíte, pojedete nejspíše velmi opatrně.
Tak se zachoval i řidič Tesly. Model S Plaid mu v takovém případě pomohl zvýšením podvozku pro lepší prostupnost sněhem, pohon všech kol zařídil větší jistotu při jízdě. Maximální rekuperace z brzd pak pomůže s trakcí v nižší rychlosti. Podle slov majitele jel po sněhu maximálně kolem třicítky, jen tak zůstane vůz v nejvyšším nastavení světlé výšky. Bez toho by ani neprojel vyjetými kolejemi.
Nepřehlédněte: Tesla opět zdražuje autopilota, potvrdil to sám Musk. Nová cena je raketa!
Po ujetí zhruba osmi kilometrů se řidič dostal na asfaltovou komunikaci a celá jízda byla o něco bezpečnější. Řidič ale zůstal ostražitý pro případ náledí na vozovce.
Žádné rozvášnění třech nadupaných elektromotorů se tedy nekonalo. Vše proběhlo s maximální pozorností a v nejvyšší možné míře bezpečnosti. Nejlepší by samozřejmě bylo nevyjíždět vůbec, ale pokud vám to situace nedovolí, i Tesla v nejrychlejší verzi vám v takové situaci dokáže pomoci.