Už jsme viděli Teslu na závodní trati nebo Teslu jako pohřebák, ale že by si z ní někdo udělal malý obytňáček, to jsme ještě neviděli.
A popravdě se ani moc nedivíme, že to někoho napadlo. Podobné pokusy už tady byly, bohužel šlo vždy o dost kompromisní řešení, kdy byl prostě jen klasický obytný vůz vybaven baterií a elektromotorem.
Travis Rabenberg se rozhodl, že obytnou část jednoduše a nijak zvlášť citlivě naroubuje na Model S. Prototyp ještě není hotov, ale jsou nějaké obrázky konceptu. Dojezd má být 320 kilometrů a maximální rychlost 240 km/h, ale to bysme si asi netroufli, aby nám obytná boudička neodletěla.
O tom, že bere svůj projekt Travis maximálně vážně svědčí i modifikované odpružení a myslel i na solární panely na vyklápěcí střeše. Prototyp má být představen 17. dubna a sami jsme zvědavi, jak to bude nakonec vypadat.
Zdroj: electrek
Už jsme viděli Teslu na závodní trati nebo Teslu jako pohřebák, ale že by si z ní někdo udělal malý obytňáček, to jsme ještě neviděli.
A popravdě se ani moc nedivíme, že to někoho napadlo. Podobné pokusy už tady byly, bohužel šlo vždy o dost kompromisní řešení, kdy byl prostě jen klasický obytný vůz vybaven baterií a elektromotorem.
Travis Rabenberg se rozhodl, že obytnou část jednoduše a nijak zvlášť citlivě naroubuje na Model S. Prototyp ještě není hotov, ale jsou nějaké obrázky konceptu. Dojezd má být 320 kilometrů a maximální rychlost 240 km/h, ale to bysme si asi netroufli, aby nám obytná boudička neodletěla.
O tom, že bere svůj projekt Travis maximálně vážně svědčí i modifikované odpružení a myslel i na solární panely na vyklápěcí střeše. Prototyp má být představen 17. dubna a sami jsme zvědavi, jak to bude nakonec vypadat.
Zdroj: electrek