Nejnovější generace rychlonabíjecí stanice Tesla Supercharger V4 už je nějaký ten pátek v Evropě v provozu a postupně se otevírají nové a nové lokality. Nicméně Tesla dosud neuvedla, jaký je maximální nabíjecí výkon, kterým bude možné nabíjet elektromobily.
To se nyní mění, protože Tesla v jedné z dokumentací ohledně plánované další výstavby rychlonabíjecích stojanů prozradila, že Supercharger V4 má max. výkon 350 kW. Dosud bylo možné vyčíst jen to, že stojan zvládne až 1 000 V a 615 A, což by výpočtem vycházelo na max. 615 kW, jenže takový výkon je pouze papírový, reálně je omezený právě na 350 kW.
Dosavadní stojany Tesla Supercharger V3 mají max. možný výkon pro nabíjení omezený na 250 kW, takže jde o další posun vpřed za kratšími a rychlejšími nabíjeními elektromobilů. Zajímavé to je jistě i z toho důvodu, že Tesla zatím nemá v nabídce elektrické auto, které by dle oficiálních údajů zvládalo nabíjení výkonem až 350 kW.
Nejnovější generace rychlonabíjecí stanice Tesla Supercharger V4 už je nějaký ten pátek v Evropě v provozu a postupně se otevírají nové a nové lokality. Nicméně Tesla dosud neuvedla, jaký je maximální nabíjecí výkon, kterým bude možné nabíjet elektromobily.
To se nyní mění, protože Tesla v jedné z dokumentací ohledně plánované další výstavby rychlonabíjecích stojanů prozradila, že Supercharger V4 má max. výkon 350 kW. Dosud bylo možné vyčíst jen to, že stojan zvládne až 1 000 V a 615 A, což by výpočtem vycházelo na max. 615 kW, jenže takový výkon je pouze papírový, reálně je omezený právě na 350 kW.
Dosavadní stojany Tesla Supercharger V3 mají max. možný výkon pro nabíjení omezený na 250 kW, takže jde o další posun vpřed za kratšími a rychlejšími nabíjeními elektromobilů. Zajímavé to je jistě i z toho důvodu, že Tesla zatím nemá v nabídce elektrické auto, které by dle oficiálních údajů zvládalo nabíjení výkonem až 350 kW.