Automobilka Sono Motors se v elektromobilitě řadí mezi ty nejzajímavější projekty. Již od roku 2016 totiž pracuje na svém solárním elektromobilu, který se jmenuje Sion. Ten by měl díky svým solárním panelům týdně ze slunce dobít při nejoptimálnějších podmínkách až 240 kilometrů dojezdu k dobru.
Tento nápad a koncept se očividně spoustě lidem zalíbil, protože společnost dostala více jak 13 tisíc rezervací solárního elektrovozu. Právě tito lidé pak sehráli klíčovou roli při rozhodování o tom, zda do vozu implementovat lepší lithium-železo-fosfátovou baterii.
Automobilka v nové tiskové zprávě prozradila, že do svého elektromobilu plánuje implementovat lepší baterii. Místo původní 35kWh baterie se dočkáme téměř mnohem lepší s kapacitou 54 kWh. Tato baterie by také měla být jednou z nejbezpečnějších na trhu, přičemž neobsahuje kobalt, nikl a ani mangan.
Nová baterie však nabízí mnohem více vylepšení. Mimo vyšší kapacitu nabízí také rychlejší nabíjení a to nově z 50 kW vystoupá až na 75 kW. Dále by měly mít delší životnost, konkrétně až 3 tisíce nabíjecích cyklů či 900 000 najetých kilometrů.
Přestože by se mohlo zdát, že kvůli tomuto novému komunitnímu rozhodnutí se bude muset výroba solárních elektromobilů Sono Sion odložit, tak nás automobilka přesvědčuje o opaku. Tvrdí, že si navzdory vylepšení baterie stále stojí za původním plánem, dle nějž mají první dodávky proběhnout v roce 2023.
Znáte projekt od společnosti Sono Motors? Fandíte mu? Podělte se o svůj tip v diskuzi!
Automobilka Sono Motors se v elektromobilitě řadí mezi ty nejzajímavější projekty. Již od roku 2016 totiž pracuje na svém solárním elektromobilu, který se jmenuje Sion. Ten by měl díky svým solárním panelům týdně ze slunce dobít při nejoptimálnějších podmínkách až 240 kilometrů dojezdu k dobru.
Tento nápad a koncept se očividně spoustě lidem zalíbil, protože společnost dostala více jak 13 tisíc rezervací solárního elektrovozu. Právě tito lidé pak sehráli klíčovou roli při rozhodování o tom, zda do vozu implementovat lepší lithium-železo-fosfátovou baterii.
Automobilka v nové tiskové zprávě prozradila, že do svého elektromobilu plánuje implementovat lepší baterii. Místo původní 35kWh baterie se dočkáme téměř mnohem lepší s kapacitou 54 kWh. Tato baterie by také měla být jednou z nejbezpečnějších na trhu, přičemž neobsahuje kobalt, nikl a ani mangan.
Nová baterie však nabízí mnohem více vylepšení. Mimo vyšší kapacitu nabízí také rychlejší nabíjení a to nově z 50 kW vystoupá až na 75 kW. Dále by měly mít delší životnost, konkrétně až 3 tisíce nabíjecích cyklů či 900 000 najetých kilometrů.
Přestože by se mohlo zdát, že kvůli tomuto novému komunitnímu rozhodnutí se bude muset výroba solárních elektromobilů Sono Sion odložit, tak nás automobilka přesvědčuje o opaku. Tvrdí, že si navzdory vylepšení baterie stále stojí za původním plánem, dle nějž mají první dodávky proběhnout v roce 2023.
Znáte projekt od společnosti Sono Motors? Fandíte mu? Podělte se o svůj tip v diskuzi!